marketing
Artykuły (249)
-
O cyfrowym marketingu u podnóża Tatr. Międzynarodowa konferencja SEO Vibes już maju
- Poniedziałek, 8 kwietnia (12:16)
-
Koniec z oszukiwaniem klientów. Parlament Europejski przyjął nowe przepisy
- Środa, 17 stycznia (18:40)
-
"Rozwód" Świątek z państwową spółką. Koniec współpracy tenisistki z dużym sponsorem
- Wtorek, 2 stycznia (13:53)
-
Czy zmiana nazwy PKN Orlen miałaby sens? "Całkiem zasadne, ale rebranding to też ryzyko"
- Poniedziałek, 20 marca 2023 (06:00)
-
Best Brands – w jakich kategoriach zostaną rozdane „Oskary marketingu”?
- Wtorek, 7 grudnia 2021 (13:22)
Już wkrótce odbędzie się pierwsza polska edycja rozdania nagród Best Brands. Wyróżnienie otrzymają marki, które nie tylko osiągnęły sukces finansowy, ale także cieszą się pozytywnym...marketing -
Religia na rynku, wiara w marketingu
- Czwartek, 8 lipca 2021 (06:00)
Czy możliwe jest, by marketing najnowszej generacji wzorował się na religii? Czego marketing może nauczyć się od religii? Czy Kościół stał się graczem na wolnym rynku? I jak z tego...marketing -
Najchętniej wybierane gadżety reklamowe w 2020 roku
- Poniedziałek, 26 października 2020 (11:13)
-
Czy treści mogą sprzedawać?
- Środa, 30 września 2020 (15:35)
-
Polakom nie przeszkadzają reklamy na smartfonach. Eksperci: To może jeszcze długo się nie zmienić
- Wtorek, 17 grudnia 2019 (05:50)
Z badania brytyjskiej firmy analitycznej UCE GROUP LTD. i agencji marketingu mobilnego Mobiem Polska wynika, że 67 proc. dorosłych Polaków nie zabezpiecza smartfonów przed reklamami, a...reklamy, marketing -
Agentura wpływu przenika współczesny świat
- Niedziela, 2 czerwca 2019 (06:00)
Dziś nikt nie ma wątpliwości, że bez względu na to, jak bardzo zaawansowane są środki techniczne i radioelektroniczne używane przez służby specjalne, nigdy nie zdołają one zastąpić tej...marketing, agent -
W Polsce przybywa influencerów
- Sobota, 1 czerwca 2019 (05:58)
Już od kilku lat rynek influencerów rozrasta się Polsce w dynamicznym tempie. To daje duże możliwości branży retailowej, ale pewność inwestycji zależy głównie od wyboru właściwej osoby i...reklama, marketing -
90 proc. konsumentów oczekuje nagłaśniania przypadków wprowadzania klientów w błąd w reklamach
- Piątek, 5 kwietnia 2019 (06:00)