obsługa
- Wszystkie (104)
- Artykuły (104)
Artykuły (104)
-
Firma przyjazna klientom. Jak budować pozytywne doświadczenie zakupowe?
- Czwartek, 1 października 2020 (15:20)
-
Informacja o wyborze Oferty przez TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
- Wtorek, 20 września 2016 (15:24)
Raport bieżący nr 9/2016Podstawa Prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.Zarząd Arteria S.A. informuje o otrzymaniu zawiadomienia dotyczącego wyniku postępowania przetargowego o...obsługa -
Rafalska: Nowy model wynagradzania marszałków za obsługę m.in. 500 plus
- Poniedziałek, 5 września 2016 (13:19)
-
InPost kończy działalność w zakresie obsługi tradycyjnych przesyłek listowych
- Czwartek, 14 lipca 2016 (18:30)
-
Decyzja Zarządu spółki InPost S.A. o restrukturyzacji działalności w zakresie obsługi przesyłek listowych
- Poniedziałek, 16 maja 2016 (17:36)
Raport bieżący nr 9/2016Podstawa Prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufneZarząd spółki InPost S.A. ("Spółka”) informuje, że w dniu 16 maja 2016 r. podjął...obsługa -
50 centrów obsługi do dyspozycji podatnika
- Poniedziałek, 28 września 2015 (06:00)
-
Obsługa klienta - niełatwy kawałek chleba
- Poniedziałek, 8 czerwca 2015 (14:27)
-
W lipcu ruszy Centrum Obsługi Inwestora w Skarżysku-Kamiennej
- Środa, 3 czerwca 2015 (15:42)
Samorząd Skarżyska-Kamiennej - stolicy powiatu o największym bezrobociu w woj. świętokrzyskim - uruchomi od lipca Centrum Obsługi Inwestora. Jego pracownicy będą poszukiwali...obsługa -
Obsługę klienta czekają rewolucyjne zmiany. Sprzęt AGD i RTV sam będzie sygnalizować o usterce
- Piątek, 15 maja 2015 (05:55)
-
Poczta Polska przegrała sprawę o obsługę administracji państwowej
- Poniedziałek, 20 kwietnia 2015 (17:26)
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił odwołanie Poczty Polskiej w sprawie przetargu na obsługę korespondencji administracji państwowej. Przypomnijmy, przetarg wygrała firma InPost.firma, przegrała, poczta, przetarg, InPost, odwołanie, Sąd Okręgowy w Warszawie, sprawy, administracja państwowa, obsługa, Poczta Polska, Polska, Warszawa, Polskie -
Służba Celna: Od lipca jedno okienko do rozliczeń ceł i podatków
- Czwartek, 29 stycznia 2015 (06:00)
-
Przyszłość bankowości to kanały cyfrowe
- Niedziela, 28 grudnia 2014 (06:00)
W ciągu pięciu lat obsługa klienta banku na dobre przeniesie się do środowiska online - mobilnych aplikacji, bankowości elektronicznej i wirtualnych oddziałów - twierdzi 95 proc....cyberbezpieczeństwo, obsługa