Gerling: Kampania rekrutacyjna

Od momentu wprowadzenia na rynek sześciu nowych produktów indywidualnych, życiowy Gerling nieustannie pracuje nad dalszą rozbudową sieci sprzedaży.

Od momentu wprowadzenia na rynek sześciu nowych produktów indywidualnych, życiowy Gerling nieustannie pracuje nad dalszą rozbudową sieci sprzedaży.

Od momentu wprowadzenia na rynek sześciu nowych produktów indywidualnych, życiowy Gerling nieustannie pracuje nad dalszą rozbudową sieci sprzedaży. Towarzystwo dysponuje w tej chwili 40 jednostkami terenowymi, przy czym 31 z nich to oddziały i filie sieci sprzedaży ubezpieczeń indywidualnych.

Od połowy 2001 roku życiowy Gerling notuje dynamiczny wzrost liczby agentów, kierowników zespołów i dyrektorów oddziałów. Pomimo to, jednym z podstawowych celów, jakie towarzystwo zamierza osiągnąć w roku 2002 jest - obok realizacji planów sprzedażowychstworzenie profesjonalnego zespołu oferującego usługi na jak najwyższym poziomie. Jakość, a nie ilość to myśl przewodnia Gerlinga.

Reklama

W ciągu pierwszego kwartału 2002 roku Gerling Życie przeprowadzi szeroko zakrojoną akcję rekrutacyjną na terenie całej Polski. Wszelkie działania mające na celu pozyskanie nowych agentów, będą realizowane lokalnie, i nadzorowane bezpośrednio przez dyrektorów jednostek terenowych towarzystwa. Pozwoli to dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych agentów, znajdujących się w zasięgu regionalnych biur życiowego Gerlinga.

Towarzystwo nastawia się na rekrutację doświadczonych agentów posiadających licencję PUNU i spełniających wysokie standardy obowiązujące w całym koncernie. Kandydatom nie posiadającym licencji, życiowy Gerling oferuje możliwość odbycia specjalistycznych szkoleń, mogących pomóc w jej zdobyciu.

Realizacji tych założeń sprzyja przyjęta przez życiowego Gerlinga polityka personalna.

Wszystkim nowo zatrudnionym agentom, Towarzystwo zapewnia intensywny program szkoleń, jak również atrakcyjny system motywacyjny, dający możliwość rozwoju finansowego, zawodowego oraz awansu w strukturach organizacyjnych firmy.

Prawo i Gospodarka
Dowiedz się więcej na temat: NAD | towarzystwo | kampania
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »