Zwietrzyli złoty interes w komórkach Polaków

Polacy wydają nawet 1 mld zł rocznie na dodatkowo płatne SMS-y. Biorą udział w konkursach, loteriach, głosują na ulubieńców startujących w rozrywkowym show, pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

W wymyślaniu SMS-owych sond i konkursów prześcigają się nie tylko telewizyjni czy radiowi giganci, ale i tysiące polskich firm, wietrząc w tym złoty interes. Na tzw. SMS-y Premium, kosztujące od 60 groszy do nawet 30 zł, wydajemy krocie. To biznes lepszy niż na jednorękich bandytach, mówią nieoficjalnie pracownicy firm organizujących SMS-owe loterie.

W zeszłym roku przeciętny Polak wysłał ok. tysiąca SMS-ów. Łącznie dało to 45 mld wiadomości SMS. Nie wiadomo ile z nich to Premium. Takie dane mają tylko operatorzy i nie chcą się nimi chwalić. Ale na rynku wciąż krążą opowieści o rekordzistach, którzy w wyścigu po mercedesa, bmw czy apartament w stolicy nabijali telefoniczne rachunki nawet do 40 tys. zł.

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: złoty | "Dziennik Gazeta Prawna"
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »