Delante - agencja marketingowa z Krakowa laureatem Diamentów Forbesa 2025. W centrum działań: AI, Search i ekspansja na świat

Agencja marketingu internetowego Delante dołączyła do prestiżowego grona laureatów Diamentów Forbesa 2025. Jest to jedyna krakowska agencja SEO/SEM wyróżniona w tegorocznej edycji rankingu. Znane w świecie biznesu zestawienie uwzględnia firmy o najszybszym wzroście wartości i potwierdzonej wiarygodności finansowej.

To kolejny krok w rozwoju globalnej agencji, która - działając lokalnie z Krakowa - realizuje działania SEO i SEM dla klientów z 28 rynków, w tym m.in. USA, Włoch, Hiszpanii, Niemiec, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Wielkiej Brytanii.

- Diament Forbesa to nie tylko nagroda, ale potwierdzenie, że da się w Polsce zbudować stabilny, nowoczesny biznes z realnym globalnym zasięgiem, nie tracąc przy tym lokalnej tożsamości - mówi Mateusz Calik, CEO Delante.

Z Krakowa na 28 rynków świata

Choć siedziba główna pozostaje w Krakowie, Delante nie działa lokalnie. Dziś obsługuje klientów na 28 rynkach - od USA i Australii, po zróżnicowane (językowo i kulturowo) kraje europejskie. Wśród klientów Delante są dynamicznie rozwijające się firmy e-commerce, marki technologiczne i firmy usługowe, które stawiają na wzrost sprzedaży dzięki SEO i kampaniom SEM.

 - Naszą przewagą jest to, że nie jesteśmy agencją "od wszystkiego". Skupiamy się na wyszukiwarkach - jako pierwsza w Polsce Search Agency - i łączymy SEO, SEM i AI - i jesteśmy w tym naprawdę dobrzy - mówi Gosia Kwiecień, Head of SEO i wspólniczka w Delante.

AISO - odpowiedź na nową erę wyszukiwania

W odpowiedzi na dynamiczne zmiany w wyszukiwarkach i rosnące znaczenie narzędzi AI, takich jak ChatGPT, Perplexity czy Gemini, Delante jako pierwsza agencja w Polsce wdrożyła AISO - AI Search Optimization. 

To nie chwilowa moda na AI, lecz praktyczne wsparcie marek w tym, jak być widocznym w nowym świecie wyszukiwania. AISO to zestaw konkretnych działań, które pomagają firmom: 

  • pojawiać się w odpowiedziach generowanych przez AI, 
  • budować content rozumiany zarówno dla ludzi, jak i modele językowe, 
  • lepiej indeksować strony w Google i Bing, 
  • połączyć SEO z UX+AI i konwersją - tak, by ruch realnie przekładał się na sprzedaż.

- Nie tworzymy technologii dla samej technologii. Tworzymy procesy, które realnie odpowiadają na to, jak dziś wygląda proces wyszukiwania przez użytkowników - mówi Damian Hliwa, Senior SEO & UX Specialist w Delante
- AI nie zastąpi specjalisty, ale specjalista, który rozumie jak działa AI - wygrywa. Dlatego nie traktujemy AISO jako trendu, tylko jako ewolucję i nowy standard pracy - dodaje Wojciech Urban, Senior SEO R&D Specialist w Delante

Zespół, który zna wyszukiwarki i Search od podszewki

Delante to ponad 65 osób pracujących z Krakowa i zdalnie. W zespole są specjaliści SEO, SEM, UX, AI, DEV i Content, którzy łączą doświadczenie z różnych branż, rynków i języków. Agencja nie zajmuje się "marketingiem wszystkiego" - skupia się na tym, co robi najlepiej: skutecznej obecności marek w wyszukiwarkach. 

Co ważne, Delante to środowisko naprawdę międzynarodowe - w krakowskim biurze na co dzień pracują również osoby z Wielkiej Brytanii czy Włoch. To właśnie ta różnorodność pomaga budować strategie skuteczne nie tylko w Polsce, ale i na rynkach zagranicznych. 

- Jesteśmy zespołem, w którym równie dobrze czują się osoby z Krakowa, jak i te, które przeprowadziły się tu z Włoch czy Anglii. Szukamy ludzi z pasją do Searchu, a nie konkretnego pochodzenia - mówi Karolina Górska, Senior HR Coordinator w Delante.
- Wierzymy, że różnorodność jest czymś, co wzmacnia zespół - i to naprawdę działa w praktyce. 

Dzięki temu Delante potrafi nie tylko projektować skuteczne strategie SEO, ale też dostosowywać je do lokalnych rynków i języków - niezależnie od tego, gdzie działa klient.

Nowe biuro - przestrzeń z misją

Delante od początku swojej działalności związane jest z Krakowem. Biuro przy ul. Kilińskiego 2, z widokiem na Wawel, to nie tylko ukłon w stronę lokalnych korzeni, ale też świadoma inwestycja w komfort pracy, rozwój zespołu i nową jakość spotkań z klientami.

Nowe biuro to większa przestrzeń, zaplecze do organizacji szkoleń, strefa relaksu i nowoczesne sale do spotkań z klientami - zarówno z lokalnymi, jak i z tymi z zagranicy.

To także miejsce otwarte dla społeczności SEO i digital marketingu. W ramach inicjatywy #PitStop można tu po prostu wpaść - napić się kawy, popracować z zespołem lub porozmawiać o wyszukiwarkach. Regularnie odbywają się tu też wydarzenia branżowe, takie jak SEO Pizza czy lokalne MeetUpy, które integrują środowisko i sprzyjają wymianie doświadczeń.

- Chcemy, żeby krakowska branża SEO nie miała barier, znała się, lubiła. Nie musimy ze sobą konkurować - możemy się wspierać i rozwijać razem - dodaje Mateusz.

Nagrody, które mówią same za siebie

Oprócz Diamentów Forbesa, Delante ma na koncie m.in:

  • European Search Awards - za kampanie SEO na rynkach międzynarodowych,
  • Global Search Awards - za skuteczność działań e-commerce, w tym Best Global B2B Agency of the Year 2024,
  • Clutch Leader Awards - na podstawie opinii realnych klientów,
  • Deloitte Technology Fast 50, Financial Times FT1000, 3x Gazela Biznesu.

To potwierdzenie, że odważne deklaracje agencji mają pokrycie również w wynikach biznesowych i branżowych. 

Delante 2025 - co dalej?

Otwarcie nowego biura to symboliczny moment. Agencja planuje dalszy rozwój usług wspieranych AI, ekspansję na kolejne rynki, rozbudowę oferty e‑commerce oraz rozwój zaplecza technologicznego - m.in. automatyzacji procesów i nowych narzędzi wspomagających analitykę i efektywne działanie w wyszukiwarkach.

 - Search się zmienia. Dlatego chcemy być tam, gdzie są ludzie - mówi z uśmiechem Piotr Nowak, Global Sales Director w Delante - Przez ponad 22 lata pracowałem w takich firmach jak Mazda, Mars czy JTI i wiem jak ważne jest zrozumienie zmieniających się rynków oraz potrzeb i trendów u klientów. W Delante chcemy budować strategię - ale także zespoły - które działają globalnie i bez wahania odpowiadają na wyzwania. Chcemy pomagać firmom rosnąć i mamy ambicję być pierwszą agencją Searchową, po którą sięga się niezależnie od kraju.

artykuł sponsorowany
materiały promocyjne
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »