PKO BP zawyżał opłaty za prowadzenie kont. Pieniądze już zwrócono

PKO Bank polski poinformował w weekend, że z przyczyn technicznych, u niektórych klientów nieprawidłowo naliczono opłaty za prowadzenie rachunku. Sprawa jest już wyjaśniona.

- Przepraszamy i w najbliższych dniach będziemy zwracać niepoprawnie pobrane kwoty - nie musicie składać reklamacji w tej sprawie - poinformował bank swoich klientów jeszcze w sobotę. Już w poniedziałek rano okazało się, że wszystkie wspomniane kwoty trafiły z powrotem na rachunki właścicieli.  

Nie wiadomo, jak duża była skala pomyłki, czyli ile osób zostało dotkniętych "technicznym błędem". Jeden z klientów dopytywał również na Twitterze, czy podwyższenie marży kredytu hipotecznego z 1,98% na 2,23% również jest spowodowane jakąś awarią systemu. - Nie, utrudnienia dotyczą tylko opłat za prowadzenie rachunku. W sprawie marży prosimy o kontakt z doradcą w oddziale -odpowiedzieli przedstawiciele banku.

Reklama

KM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: PKO BP SA | opłaty bankowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »