Awaria dwóch banków w Polsce

Awaria kart płatniczych wśród klientów banków - m.in. Aliora i Pocztowego. Klienci nie mogli wypłacić pieniędzy w bankomatach. Nie mogli też zapłacić kartą. Przed godz. 18 awaria w Aliorze została usunięta.

Nie można było wypłacić pieniędzy z bankomatu, nie można było też płacić w sklepie - informowali klienci Alior Banku.

"W godzinach popołudniowych odnotowaliśmy utrudnienia po stronie naszego dostawcy z dokonywaniem części transakcji przy użyciu kart płatniczych. W tym czasie klienci mogą skorzystać z płatności BLIKIEM bądź wypłacić pieniądze w bankomatach sieci Euronet. Trwają prace nad rozwiązaniem tej sytuacji. Przepraszamy za niedogodności" - czytaliśmy w oświadczeniu przesłanym nam przez biuro prasowe Alior Banku.

Ważne zastrzeżenie - klienci informują, że choć nie udało się dokonać transakcji, to pieniądze z konta zostały pobrane. Warto więc sprawdzić stan konta po próbie wykonania operacji.

Problemy Banku Pocztowego

Reklama

Problemy z wypłatami mieli też klienci Banku Pocztowego. 

"Dzień dobry, obecnie występują chwilowe utrudnienia w korzystaniu z karty Mastercard. Trwa weryfikacja i usuwanie utrudnień. Prosimy o chwilę cierpliwości, mamy nadzieję, że niebawem wszystko się unormuje. Pozdrawiamy, Zespół Banku Pocztowego" - napisano w komunikacie.

Docierają też do nas sygnały, że klienci innych banków mieli problemy z płatnością kartami. Na bieżąco sprawdzamy te informacje.

Arkadiusz Grochot, Krzysztof Berenda

CZYTAJ W RMF

ALIOR

- - - akt.: 27.06.2025, 05:01
  • Otwarcie -
  • Max -
  • Min -
  • Kurs odniesienia 91,3200
  • Suma wolumenu -
  • Suma obrotów -
  • Widełki dolne 82,2000
  • Widełki górne 100,4500
Zobacz również: BNPPPL BOS GETIN


RMF
Dowiedz się więcej na temat: bank | Alior Bank | Bank Pocztowy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »