Awaria w Pekao SA. Nie działały karty płatnicze

Klienci banku Pekao SA w sobotę przed południem informowali o kłopotach z dostępem do pieniędzy. Pojawiły się kłopoty z działaniem kart płatniczych. Po południu (od godz. 13.00) bank poinformował, że wszystkie systemy działają już prawidłowo.

Serwis Downdetector, który na bieżąco monitoruje doniesienia o problemach klientów banków, poinformował o znacznym wzroście zgłoszeń dot. Pekao SA ok. godz. 10.00 w sobotę 2 marca.

Pojawiły się także doniesienia w mediach społecznościowych (jako pierwsza poinformowała o tym "Rzeczpospolita") o niedziałających kartach, płatnościach mobilnych i wypłatach z bankomatów.

Awarię w rozmowie z "Rzeczpospolitą" potwierdził Paweł Jurek, rzecznik prasowy banku. - Rzeczywiście z powodu awarii pojawiły się problemy z płatnościami kartą — przyznał.

Reklama

Przedstawiciele Pekao zapewnili, że kłopoty są przejściowe i wkrótce awaria zostanie usunięta.

W sobotę po południu Pekao przekazał, że około godz. 13 skutecznie udało się usunąć problem i karty działają już prawidłowo. 

"Wszystkie systemy działają prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia" - zakomunikował Paweł Jurek, rzecznik prasowy Pekao SA.

***

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: karty platnicze | Bank Pekao SA | bankomaty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »