BPH rozszerza ofertę internetową
Już wkrótce klient BPH przez Internet złoży wniosek o wydanie nowej karty płatniczej, zastrzeże ją lub sprawdzi wysokość funduszy dostępnych na własnym koncie. Od czerwca bank BPH rozszerza zakres usług w ramach internetowej bankowowści Sez@m.
Obok wcześniej dostępnych usług, m.in. przeglądania historii operacji, możliwości dokonywania przelewów, zleceń stałych, zakładania lokat, w czerwcu BPH wprowadza nowe usługi. Użytkownicy będą mogli o każdej porze sprawdzić saldo rachunku, wartość lokat i wysokość zaciągniętych kredytów. Sez@m umożliwia również składanie wniosku o wydanie karty bankowej, a w sytuacjach, kiedy kartę zgubimy lub zostanie nam skradziona, można ją również zastrzec - deklaruje bank w komunikacie.
BPH jako pierwszy bank w Polsce wprowadził swoje usługi w Internecie. Program bankowości internetowej Sez@m został zainicjowany pod koniec zeszłego roku.