Credit Agricole Bank Polska. Podwójne księgowanie transakcji kartowych

Wczoraj na rachunkach niektórych klientów Credit Agricole Bank Polska podwójnie zaksięgowano wykonane wcześniej transakcje kartowe. W nocy bank miał przywrócić poprawny stan kont. Jednak w piątek rano część klientów wskazywała, że to nie nastąpiło.

- Informujemy, że na rachunkach niektórych klientów pojawiły się ponowne obciążenia transakcji kartowych, wcześniej już zaksięgowanych. Pracujemy, aby jak najszybciej przywrócić poprawny stan kont. Przepraszamy za tę sytuację - podał bank w komunikacie.

- Informujemy, że dziś w nocy przywrócimy poprawne stany kont - poinformowano wczoraj późnym wieczorem.

Wcześniej klienci banku skarżyli się w mediach społecznościowych na błędne operacje.

- Proszę mi oddać moje ponad 900 zł, które aktualnie jest na minusie  - pisała jedna z klientek.

Reklama

- Oddano mi trzy transakcje zdublowane wczoraj, pobrane podwójne. Ale brak zwrotów z lipca i sierpnia, które jeszcze raz zostały pobrane dziś i wczoraj - dodała druga.

Inny klient zwracał uwagę, że podwójnie zaksięgowano mu transakcje z 2 sierpnia.

To już kolejny przypadek gdy w wyniku błędu systemu klienci banku zostali podwójnie obciążeni.

20 czerwca część klientów Santander Banku Polska została zaskoczona blokadą na rachunkach większych kwot niż w rzeczywistości były warte ich transakcje kartowe. Z kolei mBank 15 lutego podwójnie pobrał z konta płatności kartami debetowymi.

r.e.

***




INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bank | płatności | karty platnicze
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »