Credit Agricole Bank Polska. Podwójne księgowanie transakcji kartowych
Wczoraj na rachunkach niektórych klientów Credit Agricole Bank Polska podwójnie zaksięgowano wykonane wcześniej transakcje kartowe. W nocy bank miał przywrócić poprawny stan kont. Jednak w piątek rano część klientów wskazywała, że to nie nastąpiło.
- Informujemy, że na rachunkach niektórych klientów pojawiły się ponowne obciążenia transakcji kartowych, wcześniej już zaksięgowanych. Pracujemy, aby jak najszybciej przywrócić poprawny stan kont. Przepraszamy za tę sytuację - podał bank w komunikacie.
- Informujemy, że dziś w nocy przywrócimy poprawne stany kont - poinformowano wczoraj późnym wieczorem.
Wcześniej klienci banku skarżyli się w mediach społecznościowych na błędne operacje.
- Proszę mi oddać moje ponad 900 zł, które aktualnie jest na minusie - pisała jedna z klientek.
- Oddano mi trzy transakcje zdublowane wczoraj, pobrane podwójne. Ale brak zwrotów z lipca i sierpnia, które jeszcze raz zostały pobrane dziś i wczoraj - dodała druga.
Inny klient zwracał uwagę, że podwójnie zaksięgowano mu transakcje z 2 sierpnia.
To już kolejny przypadek gdy w wyniku błędu systemu klienci banku zostali podwójnie obciążeni.
20 czerwca część klientów Santander Banku Polska została zaskoczona blokadą na rachunkach większych kwot niż w rzeczywistości były warte ich transakcje kartowe. Z kolei mBank 15 lutego podwójnie pobrał z konta płatności kartami debetowymi.
r.e.
***