Deutsche Bank 24 - udany start w Polsce

Deutsche Bank 24 w Polsce rozpoczął działalność 1 lipca br. Od tej chwili minęło 6 tygodni i według ocen zarządu banku przedsięwzięcie zostało dobrze przyjęte przez klientów.

Deutsche Bank 24 w Polsce rozpoczął działalność 1 lipca br. Od tej chwili minęło 6 tygodni i według ocen zarządu banku przedsięwzięcie zostało dobrze przyjęte przez klientów.

Prezes zarządu DB 24 z Frankfurtu Herbert Walter powiedział w Krakowie dziennikarzom, że: "Polska jest trudnym, bardzo konkurencyjnym rynkiem, ale również najbardziej obiecującym w Europie Środkowej i Wschodniej. Dlatego pozytywne doświadczenia wprowadzenia nowej formy obsługi klientów, wprowadzenia nowych produktów, proponowania małym i średnim firmom kompleksowej obsługi są dobrym doświadczeniem przed startem DB 24 w pozostałych krajach europejskich".

Jeszcze przed końcem roku Belgia, Włochy, Portugalia i Hiszpania wejdą do zintegrowanego systemu, chociaż ze względu na Deutsche Bank, jako grupa finansowa, obecny jest także w innych krajach naszego regionu, ale obecnie wprowadzenie rozwiązań bankowości detalicznej zbliżonych do polskich jest w fazie bardzo wstępnej. Dalsza ekspansja usług detalicznych najpierw rozwijać się będzie na Zachodzie i stopniowo rozszerzać na Wschód. W ocenie prezesa DB 24, spółka córka pokazała w Polsce, po pierwszym półroczu dobre wyniki finansowe.

Reklama

Deutsche Bank 24 postanowił włączyć się do akcji usuwania skutków powodzi i przekazał czek na kwotę 50 tys. marek na rzecz szpitala w Nowym Sączu. Zadeklarowana została także dalsza pomoc materialna dla tej placówki służby zdrowia.

Prawo i Gospodarka
Dowiedz się więcej na temat: bank | start | Deutsche Bank | bańki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »