easySHOP wprowadza mTransfer

NEUTRON-IT, producent sklepu internetowego easySHOP oraz mBank, pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczna część BRE Banku SA - nawiązały współpracę w zakresie wdrożenia usługi mTRANSFER.

NEUTRON-IT, producent sklepu internetowego easySHOP oraz mBank, pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczna część BRE Banku SA - nawiązały współpracę w zakresie wdrożenia usługi mTRANSFER.

Na mocy podpisanej umowy NEUTRON-IT stworzył moduł integrujący program easySHOP z usługą mTRANSFER. Pozwala to na dokonywanie płatności przelewem w sklepach internetowych pracujących w oparciu o easySHOP. Nowa forma płatności za zamówione produkty umożliwia Klientom mBanku natychmiastowe oraz bezpieczne dokonywanie zakupów w sklepach internetowych bez podawania numeru karty płatniczej.

"mTRANSFER w ofercie mBanku jest już drugą usługą do płatności w Internecie po eKARCIE. Dzięki dwóm niezależnym formom transakcyjnym Klienci mogą decydować, którą wybrać: przelew z rachunku czy też płatności za pomocą karty. " - mówi Piotr Gawron Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej BRE Banku SA, odpowiedzialny za mBank. "Wykonywanie operacji bankowych przy wykorzystaniu usługi mTRANSFER jest całkowicie bezpieczne. Hasło i identyfikator przekazywane są przez Klientów do mBanku przez Internet w formie zaszyfrowanej, przy użyciu protokołu SSL ze 128 bitowym kluczem szyfrującym, a hasła jednorazowe podawane przy zatwierdzaniu przelewu - gwarantują pełne bezpieczeństwo dokonywanych transakcji"

Reklama

"Usługa mTRANSFER spotyka się z dużym zainteresowaniem zarówno klientów jak i sklepów internetowych." - dodaje Michał Jakubowski - prezes NEUTRON-IT. "Płatność taka jest szybka, bezpieczna i wygodna."

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: mBank | bank
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »