eBay ogłasza wprowadzenie zmian dla kupujących i sprzedających w Polsce!

eBay, jeden z największych portali aukcyjnych na świecie, ze 165 milionami aktywnych użytkowników, ogłosił wprowadzenie zmian w funkcjonowaniu portalu w Polsce.

Zmiany maja na celu wzbogacenie oferty dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz dla marek w Polsce, mają też usprawnić proces zakupowy dla kupujących. Wprowadzane zmiany to pierwszy etap w serii usprawnień zaplanowanych dla polskiej odsłony portalu na najbliższe miesiące w ramach projektu zmiany sposobu korzystania z eBay.

Zmiany dla sprzedających

Celem eBay jest stanie się najlepszym krajowym i międzynarodowym partnerem w eksporcie dla polskich sprzedawców oraz umożliwienie im dotarcia z oferowanymi towarami do 165 milionów aktywnych użytkowników eBay na całym świecie. Wprowadzane zmiany czynią sprzedaż przez eBay jeszcze prostszą.

Reklama

1 października eBay na stałe zniósł opłaty za wystawienie przedmiotów na eBay.pl, zarówno dla firm, jak i osób prywatnych w Polsce. Umożliwi to sprzedawcom wystawienie nieograniczonej liczby przedmiotów na polskim rynku bez ponoszenia opłat.

1 listopada otwarto nowy Megasklep dla polskich sprzedawców, który umożliwia sprzedaż produktów na międzynarodowych stronach eBay bez ponoszenia opłat.

eBay wprowadza trzymiesięczna promocję dla wszystkich nowych sprzedawców w Polsce, znoszącą opłaty za wystawienie przedmiotu i prowizję od sprzedaży na międzynarodowych stronach eBay. Okres promocyjny rozpoczyna się z końcem listopada (szczegółowe warunki zostaną ogłoszone tutaj).

Zmiany dla kupujących

Nowa struktura kategorii daje kupującym w Polsce dostęp do 16 tys. kategorii, które nie były dotychczas dostępne na eBay.pl, w których miliony sprzedawców na całym świecie wystawiło ponad 230 milionów przedmiotów.

Na całym świecie ruszają również świąteczne oferty, z których kupujący w Polsce będą mogli skorzystać w najbliższych dniach. Dzięki nim eBay umożliwi kupującym w Polsce znalezienie tego doskonałego, jedynego w swoim rodzaju świątecznego prezentu.

- Polski rynek e-commerce jest atrakcyjny dla eBay. Jest duży i rozwija się prężnie, a osób robiących zakupy w internecie jest około 15 milionów.

Ogłoszone dziś zmiany to początek usprawnień polskiej odsłony portalu, które będą wprowadzane w najbliższych miesiącach w ramach projektu zmiany sposobu korzystania ze strony - powiedział Eben Sermon, wiceprezes eBay na Europę, Bliski Wschód i Afrykę.

..................

eBay Inc. (NASDAQ: EBAY) to globalny leader w handlu, udostępniający platformy Marketplace, StubHub i Classifieds. Wspólnie łączymy miliony kupujących i sprzedających na całym świecie, dając im więcej możliwości i tworząc nowe okazje dzięki koncepcji Connected Commerce.

Zdaniem analityków rynku e-commerce- eBay przegrał walkę o polski rynek z Allegro. Kiedyś wchodził do polski z ambitnymi planami później jednak po cichu się z nich wycofał. Wiele się mówi o tym ze Allegro będzie chciało sprzedać operatora PayU, to eBay może być zainteresowany promocją własnego rozwiązania PayPal.

Dowiedz się więcej na temat: e-handel | eBay | e-commerce
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »