Firmy ubezpieczeniowe będą sprzedawać polisy przez internet

Ubezpieczyciele chcą znów postawić na sprzedaż polis w sieci - informuje "Puls Biznesu".

Pierwsza polisa w sieci została w Polsce sprzedana 12 lat temu. Mimo inwestycji i reklam, ten kanał sprzedaży nie odniósł nad Wisłą sukcesu.

Dlatego directy, czyli towarzystwa sprzedające przez sieć, postawiły na sprzedaż w multiagencjach, a reszta rynku zapomniała o internecie. Sytuacja zaczyna się jednak zmieniać i ubezpieczyciele zaczynają na nowo interesować się directem.

Największym rozmachem wykazała się sopocka Ergo Hestia, która uruchomiła własny direct pod marką mtu24.pl. Do grona e-zakładów dołączył także Gothaer, ze sprzedażą polis turystycznych, oraz Compensa.

Reklama

Łączyć internet z siecią agencyjną zamierza także Uniqa, która rozwija portal uniqa24.pl. Obecnie sprzedaje za jego pośrednictwem polisy turystyczne i mieszkaniowe, ale myśli o uzupełnieniu oferty o komunikację.

W najbliższym czasie przychylniejszym okiem na direct może spojrzeć Allianz, który zakończył budowę nowego systemu IT do sprzedaży polis, oraz Warta, która rusza z podobną inwestycją.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: polisy | ubezpieczenia | firma ubezpieczeniowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »