Reklama

Jak założyć e-sklep?

Jakie są najważniejsze elementy Polityki prywatności e-sklepu? Czym są klauzule niedozwolone? W jaki sposób realizować działania Marketing Automation? Na te oraz inne pytania znajdą odpowiedź uczniowie szkół ponadgimnazjalnych w wirtualnym podręczniku "Jak założyć e-sklep?". Publikacja trafiła do uczniów 1 września i została przygotowana przez ekspertów Izby Gospodarki Elektronicznej, we współpracy z Fundacją im. Lesława A. Pagi.

- Wierzymy, że edukacja musi iść z duchem czasu i odpowiadać na realne potrzeby młodych ludzi, którzy funkcjonują na rynku. Stworzenie podręcznika "Jak założyć e-sklep?" przysłuży się rozwijaniu wśród młodych ludzi przedsiębiorczości, umiejętności samodzielnego myślenia oraz działania w Internecie. Chcemy dostarczać jak najlepszych narzędzi do nauki, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Izbą Gospodarki Elektronicznej. Mamy nadzieję, że nasza publikacja pomoże nie jednemu młodemu przedsiębiorcy w założeniu pierwszego biznesu. - wyjaśnia Ewa Paga, prezes Fundacji im. Lesława A. Pagi

Reklama

Publikacja stanowi kompendium wiedzy na temat prowadzenia sklepu internetowego, wprowadzi uczniów do świata biznesu elektronicznego i poprowadzi krok po kroku po procedurach związanych z założeniem własnego e-sklepu. Czytelnicy znajdą w nim praktyczne informacje dotyczące tworzenia biznesplanu, prawnych aspektów związanych z funkcjonowaniem sklepu internetowego, działań marketingowych zmierzających do pozyskania klienta, a także wyboru technologii w ramach której sklep będzie funkcjonował.

- Edukacja to działanie priorytetowe dla Izby Gospodarki Elektronicznej. Szkolimy przedstawicieli branży, seniorów, studentów na uczelniach wyższych, a teraz także uczniów szkół ponadgimnazjalnych, których będziemy edukować wspólnie z Fundacją im. Lesława A. Pagi - mówi Patrycja Sass - Staniszewska, członek zarządu w Izbie Gospodarki Elektronicznej. - Nauka osób młodych, które dopiero wkraczają na rynek pracy i w świat biznesu, a także możliwość kształtowania świadomości i dobrych praktyk, dotyczących prowadzenia własnej firmy, jest dla nas priorytetem. Za kilka lat to właśnie oni będą budować polski biznes, w tym także ten elektroniczny. Nasze działanie to również odpowiedź na potrzebę bliskiej współpracy biznesu z edukacją - dodaje Staniszewska.

W przygotowanie podręcznika "Jak założyć e-sklep?" zaangażowali się praktycy z branży e-commerce, przedstawiciele takich firm jak: Advicero Tax, Bluerank, Betterment, Kancelaria Lubasz i Wspólnicy, Orba, Poczta Polska, Rzetelny Regulamin, Splio, Symcore, Tradedoubler, TrustedShops. Podręcznik powstał w ramach projektu Szkolna Internetowa Gra Giełdowa, którego organizatorami są Giełda Papierów Wartościowych oraz Fundacja im. Lesława A. Pagi.

Podręcznik do pobrania tutaj.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »