Klienci PKO BP raportowali o problemach z serwisem. "Losowe utrudnienia"

W piątek (1 marca 2024) po południu klienci banku PKO BP raportowali o problemach z serwisem bankowym. Wszystko zaczęło się ok. godz. 14.00, a apogeum nastąpiło ok. godz. 17.00. Bank potwierdził kłopoty z logowaniem do aplikacji mobilnej, jednak ok. godz. 19.00 wszelkie utrudnienia były już przeszłością.

Klienci banku PKO BP w piątek po południu zgłaszali problemy z działaniem serwisu bankowego. Liczba raportów pochodzących od użytkowników rosła po godz. 14.00, a ok. godz. 17.00 była najwyższa.

Najlepiej obrazuje to wykres zgłoszeń (raportów) klientów PKO BP prezentowany przez Downdetector (platforma bazująca na zgłoszeniach od użytkowników oraz na informacjach wskazujących na problemy zbierane z całej sieci).

Rzeczywiście - bank potwierdził popołudniowe problemy w działaniu aplikacji mobilnej.

"Występują losowe utrudnienia w logowaniu do naszej aplikacji mobilnej IKO. Serwis transakcyjny iPKO oraz karty działają. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem prawidłowego działania IKO. Przepraszamy za niedogodności" - poinformowało nas Biuro Prasowe PKO BP (Departament Komunikacji Korporacyjnej).

Reklama

Ok. godz. 19.00 otrzymaliśmy informację od służb prasowych PKO BP, że problemy zostały usunięte.

IKO - jedna z najpopularniejszych bankowych aplikacji mobilnych

Aplikacja mobilna IKO pozwala klientom PKO BP m.in. na mobilne płatności (m.in. BLIK-iem albo zbliżeniowo telefonem); realizowanie przelewów; wymianę walut w kantorze internetowym. Jest alternatywą (uzupełnieniem) dla serwisu internetowego iPKO.

Bank PKO BP informował w grudniu ub.r., że liczba aktywnych użytkowników aplikacji IKO sięgnęła 7,8 mln. Od początku działania aplikacji wykonano z jej pomocą 2,5 mld transakcji. 

***

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: PKO BP SA | konta | aplikacja mobilna | bankowość mobilna
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »