"Kupuję w internecie" łatwo, szybko i wygodnie!

Ilość użytkowników Internetu rośnie z roku na rok, zakupy w sieci budzą coraz większe zainteresowanie, dla wielu jednak proces zakupowy w sieci wciąż wymaga poznania. Z myślą o konsumentach, którzy chcą dokonywać zakupów w internecie, a nie wiedzą jak sobie poradzić, Izba Gospodarki Elektronicznej przygotowała kampanię "KUPUJĘ W INTERNECIE".

Ilość użytkowników Internetu rośnie z roku na rok, zakupy w sieci budzą coraz większe zainteresowanie, dla wielu jednak proces zakupowy w sieci wciąż wymaga poznania. Z myślą o konsumentach, którzy chcą dokonywać zakupów w internecie, a nie wiedzą jak sobie poradzić, Izba Gospodarki Elektronicznej przygotowała kampanię "KUPUJĘ W INTERNECIE".

Akcja "KUPUJĘ W INTERNECIE" ma charakter edukacyjny, a jej celem jest pokazanie konsumentom, że zakupy w Internecie są łatwe, szybkie i wygodne. Przy pomocy obrazu, dźwięku i słowa użytkownik będzie mógł przejść przez kolejne etapy procesu zakupowego, ucząc się jak zapewnić sobie najwyższy stopień bezpieczeństwa kupując online. - tłumaczy Patrycja Sass-Staniszewska z e-Commerce Polska.

Podstawowym materiałem edukacyjnym będzie strona internetowa kupujewinternecie.info.pl, na której znajduje się poradnik "Jak kupować w internecie?". Zamieszczono w nim przejrzyste materiały graficzne pokazujące proces zakupu online jako prosty, szybki i bezpieczny, a także infografiki opisujące proces w ecommerce od A-Z. Nad treściami poradnika pracowali eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej (e-Izby), którzy poruszyli tematykę praw e-konsumenta, pokazali różne aspekty kupowania w internecie, posiłkując się danymi z europejskich raportów i przeglądów rynkowych. Dodatkowo w poradniku zamieszczono "Dekalog Bezpiecznych zakupów online e-Commerce Polska", który od kilku miesięcy cieszy się dużym zainteresowaniem wśród konsumentów, jak i e-przedsiębiorców.

Reklama

Kampania "KUPUJĘ W INTERNECIE" to nie tylko strona internetowa kupujewinternecie.info.pl, ale również plakaty w kilku tysiącach placówek Poczty Polskiej oraz na uczelniach wyższych, w których e-Izba jest partnerem kierunku z handlu elektronicznego. Przy wsparciu NASK akcja dotrze do szerokiego grona pedagogów oraz młodych użytkowników internetu, a dzięki nawiązaniu współpracy z Uniwersytetami Trzeciego Wieku odbędą się również szkolenia dla seniorów.

Wygoda i oszczędność to główne powody robienia zakupów w e-sklepach. Dla klientów liczy się także jak szybko otrzymają zakupy i informacja o statusie przesyłki. Polacy coraz chętniej kupują w sieci, a to przekłada się na wzrost popytu na usługi logistyczne. Dlatego zależy nam, żeby rynek e-commerce dynamicznie rósł - mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej.

Kampania została objęta honorowym patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz patronatem merytorycznym NASK. Wśród partnerów, którzy wsparli akcję promocyjnie, merytorycznie, prawnie, informatycznie oraz graficznie znaleźli się: Codemedia, Firma Wiarygodna Finansowo, Interia.pl, iStore, Poczta Polska, Rzetelny Regulamin, semahead, Tradedoubler, Trusted Shops, Usability LAB oraz Włodzimierz Głowacki i Wspólnicy Kancelaria Prawnicza.

Wsparcia medialnego udzielili: Axel Springer, O2, Społeczności, IDM net, Goldbach Audience oraz NK.

Kampania będzie mieć charakter cykliczny. Co roku, w ostatnim kwartale będzie realizowana kampania promocyjna. W roku 2013 akcja będzie realizowana w październiku oraz listopadzie. Natomiast edukacja konsumentów będzie trwać cały rok.

Więcej informacji znajduje się na stronie: kupujewinternecie.info.pl

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Dowiedz się więcej na temat: zakupy w sieci | szybki | zakupy online | kupujcie | W Sieci | internet | kupować
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »