Link4 - ubezpieczenia direct w Małopolsce

Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA jest pierwszą w Polsce firmą oferującą komunikacyjne ubezpieczenia direct. Od stycznia 2003 roku, kierowcy w całej Polsce mogą ubezpieczać swoje samochody przez telefon.

Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA jest pierwszą w Polsce firmą oferującą komunikacyjne ubezpieczenia direct. Od stycznia 2003 roku, kierowcy w całej Polsce mogą ubezpieczać swoje samochody przez telefon.

Odnoszące sukces w Europie Zachodniej ubezpieczenia direct bazują na użyciu nowoczesnej technologii, która zapewnia bezpośredni kontakt z klientem, bez konieczności korzystania z agentów, ani pośredników. Gwarantuje to znaczną redukcję kosztów operacyjnych oraz cen polis ubezpieczeniowych. W ofercie Link4 polisy są tańsze średnio o 15% dla około 80% kierowców. Serwis telefonicznego Centrum Obsługi Klientów Link4 jest dostępny dla klientów w całej Polsce; 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, 365 dni w roku.

Reklama

Komputerowy system obsługi ubezpieczeń direct pozwala na precyzyjne określenie ryzyka ubezpieczeniowego dla danego kierowcy, co korzystnie wpływa na cenę jego polisy. Całodobowy dostęp do Centrum Obsługi Klientów Link4 zapewnia natychmiastową i profesjonalną obsługę klienta w przypadku zaistnienia szkody w dowolnym miejscu w Polsce. W Link4, również szkody są zgłaszane telefonicznie, pod tym samym numerem telefonu (0 prefix 22) 444 44 44. Natychmiast po otrzymaniu informacji o kolizji lub wypadku, Link4 zapewnia pomoc na miejscu zdarzenia i rozpoczyna proces likwidacji szkody, w czasie wybranym przez klienta, dostosowując swoje procedury do jego potrzeb. Link4 współpracuje z siecią holowników, rzeczoznawców oraz warsztatów na terenie całego kraju.

W województwie małopolskim Link4 korzysta z usług około 30 holowników, 20 rzeczoznawców i około 15 warsztatów.

Już po dziesięciu tygodniach obecności na rynku Link4 TU SA zanotowało sprzedaż ośmiu tysięcy polis komunikacyjnych.

"Dotychczas ubezpieczeniom direct zaufało osiem tysięcy kierowców w całej Polsce. Świadczy to o tym, że Polacy są przygotowani na nowoczesne usługi ubezpieczeniowe, a także potwierdza fakt, że cenią swój czas i pieniądze. Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom Link4 obsługi na wysokim poziomie nie tylko przy zakupie polisy, ale również przy likwidacji ewentualnej szkody" - powiedział Mariusz J. Sarnowski, prezes Link4 TU SA.

W Małopolsce najczęściej ubezpieczanymi samochodami w Link4 TU SA są: Fiat, Opel, Daewoo, Ford, Renault i Volkswagen, co stanowi ponad 50 proc. wszystkich samochodów objętych ubezpieczeniem direct w tym województwie. Ponad 52 proc. klientów Link4 w Małopolsce to kierowcy w wieku od 28 do 40 roku życia.

Link4 oferuje ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC odbiorcom indywidualnym oraz jako ich uzupełnienie, pozostałe ubezpieczenia komunikacyjne; NNW, Zielona Karta i Assistance. Oferta ubezpieczeniowa jest prezentowana i uzgadniana z klientem w trakcie rozmowy telefonicznej. Po jej akceptacji, polisa ubezpieczeniowa wraz ze wszystkimi dokumentami ubezpieczeniowymi jest wysyłana do klienta pocztą. Za ubezpieczenie klient może zapłacić jednorazowo lub w ratach, w dogodny dla siebie sposób; kartą kredytową w trakcie trwania rozmowy telefonicznej lub gotówką, przy odbiorze dokumentów. Polisa staje się ważna po opłaceniu składki przez klienta.

Załączone w przesyłce Ogólne Warunki Ubezpieczenia (OWU) zawierają tekst prawny, oraz równolegle, tekst pozbawiony terminologii ubezpieczeniowej, przez co staje się on zrozumiały dla każdego odbiorcy. Wszelkie zmiany w polisie, jak np. jej rozszerzenie, są dokonywane poprzez telefoniczny kontakt klienta z Centrum Obsługi Klientów Link4.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: szkody | polisy | ubezpieczony | ubezpieczenia | link4 | kierowcy | komunikacyjne
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »