Marka Allianz warta 23 mld euro

Marka Allianz pod względem wartości znajduje się na drugim miejscu wśród 30 największych firm notowanych na frankfurckiej giełdzie - wynika z badań przeprowadzonych przez University of Witten i agencję reklamową BBDO. Marka Allianz warta jest 23 miliardy euro.

Marka Allianz pod względem wartości znajduje się na drugim miejscu wśród 30 największych firm notowanych na frankfurckiej giełdzie - wynika z badań przeprowadzonych przez University of Witten i agencję reklamową BBDO. Marka Allianz warta jest 23 miliardy euro.

Tylko marka DaimlerChrysler, warta 36 miliardów euro, wyprzedza Allianz. Za Allianz znalazły się natomiast takie marki, jak: Deutsche Telekom, Adidas i Lufthansa.

System wyceny marki został opracowany przez profesora Bernda Wirtza z University of Witten oraz partnera zarządzającego agencji BBDO - Olafa Gottgensa. Czynniki decydujące o pozycji danej marki w rankingu to: międzynarodowe perspektywy rozwoju firmy, budżet reklamowy, pozycja firmy w sektorze, w którym działa, wizerunek oraz jakość rynku. Jak podają autorzy opracowania wartość danej marki rośnie wraz ze wzrostem stabilizacji rynku.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Marek | University
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »