mBank rozwiązał już problem z logowaniem

mBank po krótkiej awarii przywrócił już problem z logowaniem do konta i z autoryzacją operacji.

- Przywróciliśmy dostępność usługi BLIK. Klienci mogą również logować się do serwisu transakcyjnego oraz aplikacji mobilnej - jednak czas logowania i wykonywania operacji może być trochę wydłużony - poinformował Piotr Rutkowski z biura prasowego banku.

Niecałą godzinę wcześniej poinformowano, że występują problemy z logowaniem do serwisu transakcyjnego, aplikacji mobilnej oraz potwierdzaniem operacji za pomocą autoryzacji mobilnej. - Nie działała też usługa BLIKmobile.

Bank błyskawicznie po wystąpieniu problemów poinformował o tym w mediach społecznościowych.

Reklama

Tego typu awarie występują w bankach co pewien czas. Kilka dni temu problemy z zalogowaniem się do bankowości internetowej sygnalizowali klienci Alior Banku.

Natomiast duże problemy z zalogowaniem się do bankowości elektronicznej w wielu bankach wystąpiły na początku lipca i wówczas były efektem przeciążenia związanego ze składaniem wniosków o 500 plus.

krześ

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: mBank | bank
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »