mBank rozwiązał już problem z logowaniem
mBank po krótkiej awarii przywrócił już problem z logowaniem do konta i z autoryzacją operacji.
- Przywróciliśmy dostępność usługi BLIK. Klienci mogą również logować się do serwisu transakcyjnego oraz aplikacji mobilnej - jednak czas logowania i wykonywania operacji może być trochę wydłużony - poinformował Piotr Rutkowski z biura prasowego banku.
Niecałą godzinę wcześniej poinformowano, że występują problemy z logowaniem do serwisu transakcyjnego, aplikacji mobilnej oraz potwierdzaniem operacji za pomocą autoryzacji mobilnej. - Nie działała też usługa BLIKmobile.
Bank błyskawicznie po wystąpieniu problemów poinformował o tym w mediach społecznościowych.
Tego typu awarie występują w bankach co pewien czas. Kilka dni temu problemy z zalogowaniem się do bankowości internetowej sygnalizowali klienci Alior Banku.
Natomiast duże problemy z zalogowaniem się do bankowości elektronicznej w wielu bankach wystąpiły na początku lipca i wówczas były efektem przeciążenia związanego ze składaniem wniosków o 500 plus.
krześ
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze