Musztarda "rosyjska" na cenzurowanym. Rynkowy gigant zmienia nazwę flagowego produktu

Prymat zmienia nazwę swojej musztardy. Od teraz na etykiecie zamiast nazwy "rosyjska" widniał będzie napis "bardzo ostra" - poinformował portal wiadomoscihandlowe.pl.

Grupa Polsat Plus i Fundacja Polsat razem dla dzieci z Ukrainy

Firma tłumaczy tę zmianę chęcią sprawienia, aby produkt kojarzył się wyłącznie z dobrym smakiem. Oczywistym jest jednak, że chodzi o pozbycie się negatywnych konotacji w związku z rosyjską agresją na Ukrainę.

Reklama

Prymat podkreśla jednak, że nie zmienia się sam smak, kolor, skład i konsystencja produktu.

"Nowa nazwa podkreśla główny walor, jakim jest intensywny i zdecydowanie ostry smak. Za tę wyjątkową ostrość odpowiada przede wszystkim gorczyca czarna. Musztarda >>bardzo ostra<< to jedna z najostrzejszych musztard w ofercie marki Prymat i z pewnością zadowoli amatorów mocnych wrażeń kulinarnych" - napisała firma w komunikacie.

Podobnej decyzji nie podjął na razie jeden z głównych konkurentów Prymatu na polskim rynku, czyli marka Kamis.

Czytaj również: Google dołącza do ważnego projektu. Samsung też w nim weźmie udział

***

wiadomoscihandlowe.pl
Dowiedz się więcej na temat: musztarda
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »