Musztarda "rosyjska" na cenzurowanym. Rynkowy gigant zmienia nazwę flagowego produktu
Prymat zmienia nazwę swojej musztardy. Od teraz na etykiecie zamiast nazwy "rosyjska" widniał będzie napis "bardzo ostra" - poinformował portal wiadomoscihandlowe.pl.
Grupa Polsat Plus i Fundacja Polsat razem dla dzieci z Ukrainy
Firma tłumaczy tę zmianę chęcią sprawienia, aby produkt kojarzył się wyłącznie z dobrym smakiem. Oczywistym jest jednak, że chodzi o pozbycie się negatywnych konotacji w związku z rosyjską agresją na Ukrainę.
Prymat podkreśla jednak, że nie zmienia się sam smak, kolor, skład i konsystencja produktu.
"Nowa nazwa podkreśla główny walor, jakim jest intensywny i zdecydowanie ostry smak. Za tę wyjątkową ostrość odpowiada przede wszystkim gorczyca czarna. Musztarda >>bardzo ostra<< to jedna z najostrzejszych musztard w ofercie marki Prymat i z pewnością zadowoli amatorów mocnych wrażeń kulinarnych" - napisała firma w komunikacie.
Podobnej decyzji nie podjął na razie jeden z głównych konkurentów Prymatu na polskim rynku, czyli marka Kamis.
Czytaj również: Google dołącza do ważnego projektu. Samsung też w nim weźmie udział
***