Nordea Polska TUnŻ - nowa siedziba Oddziału Regionalnego w Gdańsku

25 października 2002 r. Paweł Miller, prezes zarządu Nordea Polska TUnŻ SA dokonał uroczystego otwarcia nowej siedziby Oddziału Regionalnego w Gdańsku, przy ul. K. Szymanowskiego 2.

25 października 2002 r. Paweł Miller, prezes zarządu Nordea Polska TUnŻ SA dokonał uroczystego otwarcia nowej siedziby Oddziału Regionalnego w Gdańsku, przy ul. K. Szymanowskiego 2.

Jest to kolejny Oddział Regionalny Towarzystwa, który zyskał nowoczesny wystrój utrzymany w stylu skandynawskim. Nordea Polska TUnŻ SA, dynamicznie działające na terenie całej Polski, gotowe jest na przyjęcie wszystkich dotychczasowych i nowych klientów z rejonu Trójmiasta.

Nordea Polska jest obecne na polskim rynku od 1994 r. W marcu 2001 r. strategicznym akcjonariuszem Towarzystwa została duńska spółka Tryg-Baltica, która obecnie jest właścicielem 100% akcji Spółki. Poprzez swojego akcjonariusza Towarzystwo stało się członkiem Grupy Nordea, największej skandynawskiej grupy kapitałowej, oferującej szeroki zakres kompleksowych usług finansowych. Zarejestrowany i w pełni opłacony kapitał akcyjny Towarzystwa wynosi 100 mln zł - jest to trzeci na rynku pod względem wielkości kapitał akcyjny w grupie ubezpieczycieli na życie.

Reklama

Oddział Regionalny Towarzystwa obsługuje blisko 10 tysięcy klientów z rejonu Trójmiasta. Współpracuje z 60 agentami i stale szkoli kolejnych. Docelowo będzie zatrudniać ponad 100 wysoko wykwalifikowanych agentów.

Oferta Nordea Polska to szeroki zakres ubezpieczeń na życie, przeznaczonych zarówno dla klientów indywidualnych: rodzin, przedstawicieli wolnych zawodów, menedżerów, jak i grupowych - przedsiębiorstw i grup pracowniczych.

Misją Nordea Polska jest stwarzanie możliwości klientom. Wszystkie działania podejmowane przez Towarzystwo, wewnętrzne procedury, system motywowania pracowników oraz konstrukcja oferty produktowej, podporządkowane są potrzebom klientów, a satysfakcja klientów i akcjonariuszy jest podstawowym celem biznesowym towarzystwa.

- Interesuje nas przede wszystkim dobro klientów i zapewnienie im satysfakcjonujących zysków, osiąganych dzięki naszej wysokiej efektywności. Chcemy dostarczać klientom usługi ubezpieczeniowe o wyjątkowej jakości - podkreśla Paweł Miller, prezes zarządu.

Założone cele mają być osiągnięte między innymi dzięki zacieśnieniu współpracy z innymi podmiotami Grupy Nordea działającymi w Polsce - w tym z dobrze znanym na Wybrzeżu Nordea Bank Polska S.A. - poprzez rozbudowę wielokanałowej sieci dystrybucji, w oparciu o umowy z partnerami zewnętrznymi oraz utworzenie własnej spółki dystrybucyjnej. Towarzystwo kładzie duży nacisk na rozwój ubezpieczeń grupowych, bancassurance oraz na znaczące wykorzystanie nowoczesnej technologii i internetu zarówno do sprzedaży polis, jak i obsługi klientów.

Nordea Polska TUnŻ buduje wyjątkowe relacje z klientami poprzez profesjonalne doradztwo, analizę potrzeb, nowoczesne rozwiązania finansowe, szybką i bezbłędną obsługę. Dzięki dostępowi do oferty Grupy, Nordea oferuje swoim klientom dodatkową wartość. Towarzystwo wprowadza nowe standardy jakości usług, usprawniając proces obsługi klientów. Już w tej chwili polisy o standardowym ryzyku wystawiane są maksymalnie w ciągu 24 godzin, co jest rekordem w Polsce. Towarzystwo zakłada, że w najbliższych latach komunikacja z klientami za pośrednictwem nowych mediów stanowić będzie około 50% wszystkich kontaktów. Obecnie zainicjowany został projekt współpracy pomiędzy Nordea Życie a Nordea Bank Polska S.A., którego celem jest udostępnienie oferty ubezpieczeniowej na platformie internetowej systemu Solo.

Towarzystwo ma zamiar stać się najbardziej pożądanym pracodawcą w branży. Zarówno pracownikom, jak i agentom chce stworzyć przyjazne i stymulujące do rozwoju środowisko pracy.

- Wierzymy, że dobre skandynawskie wzorce oraz wartości Nordea wynikające z troski o pracowników, oparte o szacunek dla ich marzeń i ambicji, wspierające pracowników w rozwoju, uczynią z nas towarzystwo nowoczesne, innowacyjne i silne nie tylko kapitałem, ale także kadrą, która je współtworzy - podkreśla Prezes Zarządu, Paweł Miller.

Zarząd towarzystwa ma nadzieję, że stabilna obecność Grupy Nordea w Polsce (Nordea zainwestowała dotąd w naszym kraju blisko miliard złotych) skłoni inne firny skandynawskie do zainteresowania się polskim, w tym również pomorskim, rynkiem. Firmy, które w Szwecji, Danii, Norwegii czy Finlandii są klientami Grupy, a zdecydują się na zainwestowanie w Polsce mogą i tu liczyć na kompleksową obsługę swojego banku i ubezpieczyciela.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »