Nowe logo Banku Pekao
- Bank Pekao SA zdecydował o odświeżeniu marki - poinformowali na konferencji przedstawiciele banku.
- Chcemy skierować naszą ofertę do młodych ludzi, by była ona dla nich atrakcyjna - powiedział Jarosław Wilk, dyrektor w Pekao SA. - Wprowadzenie nowej szaty graficznej, ma podnieść naszą konkurencyjność. Zmienimy barwy na biało-czerwone, wkrótce rozpocznie się kampania reklamowa - dodał.
Nowy logotyp jest skojarzony z logotypem grupy UniCredit.
- Nie żegnamy się żubrem, to część naszej historii, będzie on wykorzystywany w komunikacji z klientami, czy działalności społecznej - powiedział Luigi Lovaglio, prezes banku.
- - - - -
- Bank Pekao szacuje, że na rebranding banku, który zakończyć się ma do końca 2013 roku wyda około 40 mln zł - poinformował Marian Ważyński, wiceprezes, banku.
- Do końca 2012 roku chcemy wymienić loga w 500 oddziałach. W pozostałych 500 oddziałach wymiana oznakowania zostanie zakończona do końca 2013 roku - powiedział Ważyński.
- W tym roku poniesiemy nakłady w wysokości około 20 mln zł; w przyszłym roku będą podobne nakłady - dodał.
Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z informacjami gospodarczymi