Nowe logo Banku Pekao

- Bank Pekao SA zdecydował o odświeżeniu marki - poinformowali na konferencji przedstawiciele banku.

- Chcemy skierować naszą ofertę do młodych ludzi, by była ona dla nich atrakcyjna - powiedział Jarosław Wilk, dyrektor w Pekao SA. - Wprowadzenie nowej szaty graficznej, ma podnieść naszą konkurencyjność. Zmienimy barwy na biało-czerwone, wkrótce rozpocznie się kampania reklamowa - dodał.

Nowy logotyp jest skojarzony z logotypem grupy UniCredit.

- Nie żegnamy się żubrem, to część naszej historii, będzie on wykorzystywany w komunikacji z klientami, czy działalności społecznej - powiedział Luigi Lovaglio, prezes banku.

- - - - -

Reklama

- Bank Pekao szacuje, że na rebranding banku, który zakończyć się ma do końca 2013 roku wyda około 40 mln zł - poinformował Marian Ważyński, wiceprezes, banku.

- Do końca 2012 roku chcemy wymienić loga w 500 oddziałach. W pozostałych 500 oddziałach wymiana oznakowania zostanie zakończona do końca 2013 roku - powiedział Ważyński.

- W tym roku poniesiemy nakłady w wysokości około 20 mln zł; w przyszłym roku będą podobne nakłady - dodał.

Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z informacjami gospodarczymi

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Bank Pekao | bank | rozwój | 2012 | nowe logo | bańki | Euro 2012 | euro | Bank Pekao SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »