Nowe ubezpieczenia mieszkaniowe i NNW dla VIP-ów

Commercial Union uzupełniło swoją ofertę ubezpieczeń mieszkaniowych i ubezpieczeń następstw nieszczęśliwych wypadków o polisy dla klientów o szczególnych wymaganiach i oczekiwaniach, określanych często mianem VIP-ów. Nowe ubezpieczenie mieszkaniowe to Locum Rezydencja, zaś ubezpieczenie NNW - Rozsądny Partner Prestiż.

Commercial Union uzupełniło swoją ofertę ubezpieczeń mieszkaniowych i ubezpieczeń następstw nieszczęśliwych wypadków o polisy dla klientów o szczególnych wymaganiach i oczekiwaniach, określanych często mianem VIP-ów. Nowe ubezpieczenie mieszkaniowe to Locum Rezydencja, zaś ubezpieczenie NNW - Rozsądny Partner Prestiż.

Wprowadzone ubezpieczenie domów i mieszkań Locum Rezydencja zapewnia bardzo szeroki

zakres ochrony. W wersji standardowej obejmuje pakiety usług home assistance oraz medical

assistance. Nowa polisa uzupełnia oferowane już przez Towarzystwo ubezpieczenia

mieszkaniowe: Moje Locum (polisa wystandaryzowana) oraz Locum Apartament (dla

klientów zainteresowanych szerszym zakresem ochrony). W naszej ocenie ubezpieczenie

Locum Rezydencja daje najszerszy zakres ochrony wśród proponowanych na polskim rynku

ubezpieczeń mieszkaniowych - powiedział Ryszard Bociong, prezes CU Polska -

Reklama

Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych SA.

Nowe ubezpieczenie NNW Rozsądny Partner Prestiż spełnia oczekiwania klientów

zamożnych, zainteresowanych ubezpieczeniami w szerokim zakresie i na wysokie sumy.

Suma ubezpieczenia w ramach tej polisy może wynieść nawet milion złotych - powiedział

prezes Bociong. Podobnie jak ubezpieczenie Locum Rezydencja, Rozsądny Partner Prestiż

pozwala na korzystanie z pakietu medical assistance. Wprowadzona polisa NNW dla VIP-ów

uzupełnia dotychczasową ofertę w tym zakresie, obejmującą dwie wersje polisy

indywidualnej (Rozsądny Partner 1 i Rozsądny Partner 2) oraz polisę grupową Grono.

Mamy teraz kompletną ofertę dla różnych grup klientów indywidualnych. Dotychczasowe

wyniki sprzedaży utwierdzają nas w przekonaniu, że decyzja zaoferowania produktów dla

gospodarstw domowych była słuszna. Ubezpieczenia indywidualne mają znaczny wkład w 

wysoką dynamikę przypisu składki naszego Towarzystwa, wynoszącą w pierwszym półroczu

wyniosła 27 proc. w przypisie brutto i 65 proc. w ujęciu netto - podkreślił Ryszard Bociong.

Główną rolę w sprzedaży ubezpieczeń dla klientów indywidualnych odgrywają agenci

ubezpieczeniowi współpracujący ze spółką dystrybucyjną Commercial Union Polska, a drugie

miejsce - brokerzy ubezpieczeniowi.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: NNW | ubezpieczenie | polisy | ubezpieczony | ubezpieczenia | Rezydencja | prestiż | VIP | polisa | partner
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »