PKO BP, ING, Santander zaplanowały przerwy techniczne w weekend (7-8 października). Będą problemy z płatnościami

W najbliższy weekend (7-8 października) klienci kilku banków muszą liczyć się z komplikacjami w związku z prowadzonymi pracami serwisowymi. W największych bankach, takich jak PKO BP i Santander, przerwy zaplanowano na godziny nocne.

Wystąpią problemy głównie z Blikiem, płatnościami w internecie i aplikacjami mobilnymi. Dotyczą one banków:

  • PKO BP
  • Santander Bank Polska
  • Alior Bank
  • Bank Pocztowy
  • ING Bank Śląski
  • BOŚ Bank
  • Toyota Bank
  • Bank BPS

PKO BP i Inteligo. Bez aplikacji mobilnych

Z powodu prac modernizacyjnych w PKO BP i Inteligo z soboty na niedzielę (7/8 października) od godz. 23:00 do godz. 2:00 klienci nie będą mogli korzystać z:

Reklama
  • serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i Inteligo
  • aplikacji mobilnej IKO
  • funkcji otwartej bankowości
  • serwisu i aplikacji mobilnej iPKO biznes
  • serwisu i aplikacji mobilnej PKO Junior
  • płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi "Płacę z iPKO" i "Placę z Inteligo"

W niedzielę (8 października) od godz. 2:00 do godz. 5:00 przewidziane są krótkie przerwy w dostępie do wyżej wymienionych usług.

W trakcie prac normalnie będą działać karty w bankomatach i sklepach stacjonarnych. Mogą natomiast wystąpić chwilowe problemy z płatnościami kartą w internecie.

Santander Bank Polska. Przerwa w sobotę przed północą

Z powodu prac technicznych w Santander Banku z soboty na niedzielę (7/8 października) od godz. 23:00 do godz.7:00 nie będą działać:

  •        przelewy natychmiastowe (Express Elixir, Bluecash)
  •        płatności w sklepach internetowych (Przelew24)
  •        Blik
  •        Kantor Santander

W tym czasie bez zakłóceń działać będą: Santander Internet, aplikacja mobilna, karty, bankomaty i wpłatomaty.

Alior Bank. Przerwa co najmniej 9-godzinna

Prace modernizacyjne w Alior Banku w nocy z soboty na niedzielę (7/8 października) od godz. 22:00 do godz. 7:00 spowodują, że niedostępna będzie bankowość internetowa Alior Online oraz Alior Mobile. Bank ostrzega, że przerwa może zostać wydłużona.

Prace nie będą miały wpływu na transakcje kartowe i wypłaty z bankomatów.

Bank Pocztowy. Bez przelewów

Z powodu prac serwisowych usług Express Elixir w Banku Pocztowym w niedzielę (8 października) od godz. 0:30 do godz. 4:30 nie będzie można wykonywać:

  •        przelewów natychmiastowych w bankowości internetowej i mobilej
  •        przelewów na telefon Blik

ING Bank Śląski. Wyłączony Blik

Prace techniczne w ING Banku Śląskim (8 października) od godz. 0:30 do godz. 4:30 spowodują, że w tym czasie klienci nie zrobią:

  •        przelewu Express Elixir
  •        przelewu na telefon Blik do innego banku

BOŚ Bank. Bez aplikacji mobilnej

Z powodu prac serwisowych w BOŚ Banku w niedzielę (8 października) od godz. 9:00 do godz. 14:00 niedostępne będą:

  •        system i aplikacja mobilna BOŚBank24
  •        usługa mojeID
  •        TeleBOŚ

Mogą wystąpić także problemy z realizacją transakcji kartowych. Karty płatnicze w tym czasie będą działały w trybie offline, a infolinia banku będzie miała ograniczoną funkcjonalność.

Toyota Bank. W niedzielę przerwa 11-godzinna

Z powodu prac modernizacyjnych w Toyota Banku w niedzielę (8 października) od godz. 7:00 do godz. 18:00  mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do:

  •        systemu bankowości elektronicznej
  •        autoryzacji płatności kartowych
  •        automatycznego serwisu telefonicznego
  •        wyciągów
  •        usług tzw. szybkich płatności

Bank BPS. Dwie przerwy

Z powodu prac technicznych w Banku BPS zarówno w sobotę (7 października} jak i w niedzielę (8 października) od godz. 9:00 do godz. 14:00 wystąpią przerwy w dostępie do bankowości elektronicznej.

Opr. JB

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »