PKO BP: utrudnienia w dostępie do serwisu

Klienci największego polskiego banku mieli problem z dostępem do serwisu internetowego i aplikacji mobilnej. Późnym popołudniem (ok. 18.30) pojawiła się informacja o usunięciu awarii.

PKO BP zamieścił już w tej sprawie krótką informację zarówno na stronie internetowej jak i na profilu Facebook.

- Występują losowe utrudnienia w dostępie do aplikacji mobilnej IKO oraz serwisu internetowego iPKO. Karty płatnicze działają prawidłowo. Nasi specjaliści pracują nad rozwiązaniem - czytaliśmy w komunikacie.

Niedawno problemy z dostępem do serwisów tego banku były efektem uszkodzenia światłowodu ( wówczas awaria nastąpiła nie z winy banku). Przyczyny dzisiejszej nie są jeszcze znane.

W piątek problemy z dostępem do serwisów internetowych mieli klienci ING Banku Śląskiego.

Reklama

Późnym popołudniem (ok. godz. 18.30) pojawiła się informacja o usunięciu problemów:

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: awaria | PKO Bank Polski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »