PKO BP: utrudnienia w dostępie do serwisu
Klienci największego polskiego banku mieli problem z dostępem do serwisu internetowego i aplikacji mobilnej. Późnym popołudniem (ok. 18.30) pojawiła się informacja o usunięciu awarii.
PKO BP zamieścił już w tej sprawie krótką informację zarówno na stronie internetowej jak i na profilu Facebook.
- Występują losowe utrudnienia w dostępie do aplikacji mobilnej IKO oraz serwisu internetowego iPKO. Karty płatnicze działają prawidłowo. Nasi specjaliści pracują nad rozwiązaniem - czytaliśmy w komunikacie.
Niedawno problemy z dostępem do serwisów tego banku były efektem uszkodzenia światłowodu ( wówczas awaria nastąpiła nie z winy banku). Przyczyny dzisiejszej nie są jeszcze znane.
W piątek problemy z dostępem do serwisów internetowych mieli klienci ING Banku Śląskiego.
Późnym popołudniem (ok. godz. 18.30) pojawiła się informacja o usunięciu problemów: