PKO BP: W związku z awarią bank zwalnia niektórych klientów z opłat za przelewy

W związku z piątkową awarią, której skutki już usunięto, PKO BP zwolni klientów korzystających z iPKO i IKO z opłat za przelewy natychmiastowe wykonane od godz. 18 w piątek do końca poniedziałku - poinformował w piątkowym komunikacie bank PKO BP.

"Informujemy, że utrudnienia zostały usunięte. Od godziny 16.30 przywrócony został pełen dostęp do usług bankowości elektronicznej iPKO, od godz. 19.00 również do bankowości mobilnej IKO. Karty działały bez utrudnień. Wszystkie przelewy przychodzące zostały zaksięgowane" - poinformował bank w komunikacie.

Wyjaśniono, że problemy były spowodowane przez niezależną od banku usterkę techniczną, przecięcie światłowodów zapewniających komunikację. "O incydencie poinformowano odpowiednie organy państwowe" - czytamy.

"Z uwagi na niedogodności, zdecydowaliśmy o zwolnieniu Klientów korzystających z iPKO i IKO z opłat za przelewy natychmiastowe od dziś, od godz. 18.00 do poniedziałku, 29.10.2018 do końca dnia. Za wszystkie utrudnienia przepraszamy" - dodano w komunikacie.

Reklama

IKO to aplikacja mobilna PKO BP, dostępna na telefony z systemami Android, iOS i Windows Phone, działająca od 2013 roku. W lecie przedstawiciele banku informowali, że w IKO notowanych jest 7 milionów transakcji każdego miesiąca. Serwis iPKO to serwis transakcyjny.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: przelewy natychmiastowe | PKO BP SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »