Płatność telefoniczna w Hestii

Grupa Ergo Hestia wprowadza nową usługę - możliwość opłacenia ubezpieczenia przez telefon. To kolejny krok w realizacji firmowej strategii podnoszenia jakości obsługi klienta.

Grupa Ergo Hestia wprowadza nową usługę - możliwość opłacenia ubezpieczenia przez telefon. To kolejny krok w realizacji firmowej strategii podnoszenia jakości obsługi klienta.

Usługa "PayByPhone" będzie jeszcze w styczniu dostępna dla wszystkich klientów indywidualnych spółek majątkowej i życiowej Grupy Ergo Hestia, którzy dla swej wygody zechcą opłacić ubezpieczenie telefonicznie.

Nowa usługa przechodzi próby testowe przeprowadzane w Hestii Kontakt - centrum kontaktów z klientem Grupy Ergo Hestia. PayByPhone jest to unikalny na polskim rynku system autoryzacji kart płatniczych umożliwiający realizację płatności za pośrednictwem telefonu bez konieczności jawnej prezentacji danych dzwoniącego, tj. numeru karty płatniczej pracownikowi firmy - właśnie obawa przed taką sytuacją stanowiła dotychczas największą barierę w dokonywaniu płatności przez telefon. Klienci STU Ergo Hestia SA oraz STU na Życie Ergo Hestia SA uzyskają możliwość wyboru jednego z dwóch modeli realizacji transakcji, w zależności od własnych preferencji:

Reklama

1. bez udziału konsultanta call center: klient łączy się z konsultantem, ten zbiera informacje dotyczące produktu, za który klient będzie dokonywał płatności, a następnie przekierowuje rozmowę do systemu IVR (ang. Interactive Voice Response), gdzie klient tonowo, przy pomocy klawiatury telefonu, wybiera numer swojej karty płatniczej; po uzyskaniu niezbędnych danych transakcja jest przesyłana do autoryzacji, system zwraca odpowiedź w ciągu 9 sekund, a klient jest poinformowany o wyniku autoryzacji odpowiednim komunikatem systemu IVR; klient ma możliwość powrotu do konsultanta w razie ewentualnych pytań lub wątpliwości.

2. z udziałem konsultanta call center: klient po uzyskaniu połączenia z konsultantem deklaruje chęć zapłaty kartą płatniczą, konsultant loguje się do systemu autoryzacji i po uzyskaniu danych karty płatniczej od klienta oraz wprowadzeniu ich do odpowiedniego formularza w oprogramowaniu wraz ze szczegółami transakcji przesyła ją do Centrum autoryzacji; odpowiedź zostaje zwrócona w ciągu 9 sekund.

W systemie Paybyphone możliwe jest autoryzowanie transakcji dokonywanych kartami wystawionymi w systemach Visa Int. oraz Europay/MasterCard Int. Możliwa jest autoryzacja głównie kart wypukłych (embossowanych) oraz kart wirtualnych. Debetowe karty elektroniczne Visa Electron są autoryzowane w zależności od banku, który je wystawił.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: płatność | płatności | karty | telefon | Ergo Hestia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »