Płatność tylko gotówką? Biedronka w sobotę przepraszała klientów
Sobotnie przedpołudniowe problemy systemu płatności bezgotówkowych (pisaliśmy o kłopotach klientów banku Pekao SA) dotknęły również kupujących z jednym z najpopularniejszych dyskontów w Polsce. Biedronka, w której nie można było płacić kartami, natychmiast przeprosiła klientów i starała się udrożnić system płatności. W sobotę po południu bank Pekao SA poinformował, że wszystkie systemu działają już prawidłowo.
"Warszawa ul Niemcewicza 26, awaria płatnością kartą. Ja to rozumiem, zdarza się. Natomiast o tej awarii człowiek dowiaduje się przy kasie, choć awaria jest od 30 minut. Cały koszyk z mrożonkami, jogurtami, owocami na wagę, mięsem, wędliną zostawiłam nie płacąc. Dlaczego? Bo do bankomatu kolejka na 10 osób i dodatkowe 10 zł prowizji z banku" - informowała w sobotę przed południem jedna z niezadowolonych klientek, w komentarzach na koncie Biedronki w popularnym serwisie społecznościowym.
"Przepraszamy za napotkane niedogodności" - niemal natychmiast odpowiedziała "Biedronka".
W sieci pojawiały się także doniesienia o "oblężeniu" bankomatów znajdujących się w sąsiedztwie popularnych dyskontów. Klienci nie chcieli rezygnować z zakupów i starali się płacić gotówka.
Dzisiaj (sobota 2 marca) informowaliśmy także o kłopotach z kartami płatniczymi, jakie dotknęły klientów Pekao SA. Jak przypomniał Business Insider, w 2019 roku Pekao podpisał z Biedronką porozumienie dot. obsługi kart płatniczych. Awaria w Pekao miała więc związek z kłopotami klientów Biedronki usiłujących zapłacić kartą za zakupy.
Ok. godz. 16.00 rzecznik prasowy banku Pekao SA Paweł Jurek poinformował nas, że "wszystkie systemu działają już prawidłowo".
***