Poczta Polska: Rośnie zainteresowanie usługami online
W ubiegłym roku Poczta Polska odnotowała 40-proc. wzrost zainteresowania klientów usługami pocztowymi za pośrednictwem e-Formularzy oraz 25-proc. wzrost sprzedaży e-kartki na platformie Envelo - poinformowała spółka w środowym komunikacie.
Z danych Poczty Polskiej wynika też, że w 2020 roku największy wzrost zainteresowania klientów dotyczy takich usług jak polecony do skrzynki (ponad 70 proc. wzrost), eINFO-awizo (ponad 60 proc.), przechowywania przesyłek (ponad 60 proc.) oraz żądania dosyłania (40 proc.).
“Korzystanie z rozwiązań cyfrowych coraz bardziej interesuje klientów, więc Poczta Polska proponuje proste i przyjazne rozwiązania. Konsekwentnie przygotowujemy się do pełnienia funkcji Narodowego Operatora Cyfrowego. Naszym celem jest zapewnienie klientom świadczenia jak największej liczby usług, z których będą mogli korzystać bez wychodzenia z domu" - powiedział cytowany w komunikacie Krzysztof Falkowski, wiceprezes Poczty Polskiej.
Jak informuje Poczta Polska, od sierpnia 2020 r. chęć skorzystania z wybranych usług Poczty Polskiej można zgłaszać online, a swoją tożsamość potwierdzać przy użyciu profilu zaufanego.
***