Reklama

Poczta Polska: Rośnie zainteresowanie usługami online

W ubiegłym roku Poczta Polska odnotowała 40-proc. wzrost zainteresowania klientów usługami pocztowymi za pośrednictwem e-Formularzy oraz 25-proc. wzrost sprzedaży e-kartki na platformie Envelo - poinformowała spółka w środowym komunikacie.

Z danych Poczty Polskiej wynika też, że w 2020 roku największy wzrost zainteresowania klientów dotyczy takich usług jak polecony do skrzynki (ponad 70 proc. wzrost), eINFO-awizo (ponad 60 proc.), przechowywania przesyłek (ponad 60 proc.) oraz żądania dosyłania (40 proc.).

Reklama

“Korzystanie z rozwiązań cyfrowych coraz bardziej interesuje klientów, więc Poczta Polska proponuje proste i przyjazne rozwiązania. Konsekwentnie przygotowujemy się do pełnienia funkcji Narodowego Operatora Cyfrowego. Naszym celem jest zapewnienie klientom świadczenia jak największej liczby usług, z których będą mogli korzystać bez wychodzenia z domu" - powiedział cytowany w komunikacie Krzysztof Falkowski, wiceprezes Poczty Polskiej.

Jak informuje Poczta Polska, od sierpnia 2020 r. chęć skorzystania z wybranych usług Poczty Polskiej można zgłaszać online, a swoją tożsamość potwierdzać przy użyciu profilu zaufanego.

***

Dowiedz się więcej na temat: poczta | Poczta Polska SA | listy | Paczki

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »