Reklama

Polacy coraz chętniej kupują on-line w Chinach

Polacy coraz chętniej zamawiają przez internet towary z Chin - pisze w dzisiejszym wydaniu chiński "Dziennik Ludowy". Gazeta opisuje rosnącą popularność portalu AliExpress, który należy do chińskiego giganta rynku sprzedaży on-line - koncernu Alibaba.

"Renminribao" ("Dziennik Ludowy") opisuje historie Polaków, którzy regularnie zamawiają towary z Chin na portalu AliExpress. W ubiegłym roku około 5 mln Polaków kupowało produkty na chińskiej platformie. To o ponad 66 proc. więcej niż rok wcześniej.

Reklama

"Dziennik Ludowy" podkreśla, że popularność AliExpress w Polsce w głównej mierze opiera się na niskiej cenie oferowanych produktów z Chin. Według autora artykułu ceny towarów na chińskim portalu są średnio o 50 proc. niższe niż w innych sieciach typu e-commerce, a najtańszy smartfon można kupić już za 80 euro.

Dziennik zauważa jednak, że według prognoz za 5 lat tylko 10 proc. zakupów na platformach internetowych w Polsce pochodzić będzie od sprzedawców zagranicznych, co jest wskaźnikiem znacznie niższym niż średnia 30 proc. dla całej Unii Europejskiej.

Dowiedz się więcej na temat: zakupy internetowe | AliExpress

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »