Reklama

Polacy oszczędzają na chlebie

Ogromny wzrost kosztów energii i surowców już przekłada się na 30 proc. droższe pieczywo. W tej sytuacji coraz więcej osób woli tańsze produkty z dużych sieci niż z piekarni - czytamy w dzisiejszej "Rzeczpospolitej".

Grupa Polsat Plus i Fundacja Polsat razem dla dzieci z Ukrainy

"Z ostatniej edycji badania UCE Research wynika, że w kwietniu bułki zdrożały średnio o 11 proc., chleb zaś o 30 proc. w ujęciu rocznym" - pisze dziennik. "Tak drastyczne podwyżki naganiają klientów do wielkich sieci, zwłaszcza dyskontowych, które są w stanie wciąż zaoferować niższe ceny, choćby z racji skali działalności" - czytamy.

Reklama

Jak mówi dziennikowi Dariusz Błoński z sieci Biedronka, odpowiedzialny m.in. za kategorię pieczywa, "widzimy znaczące i rosnące zainteresowanie pieczywem wśród naszych klientów, zwłaszcza w ostatnich tygodniach. Liczba klientów wybierających pieczywo w naszych sklepach wzrosła o ok. 30 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku".

W podobnym tonie wypowiadają się przedstawiciele innych sieci. "W ostatnim czasie odnotowujemy wzrost sprzedaży, który może być związany z szeroką ofertą pieczywa, które dostępne jest w naszych sklepach w niskiej, atrakcyjnej cenie. Ponadto pieczywo dostępne jest od rana aż do późnych godzin otwarcia sklepu" - mówi dziennikowi Aleksandra Robaszkiewicz, rzecznik Lidl.

BIZNES INTERIA na Facebooku i jesteś na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami

Zobacz również:

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »