Ponad 75 000 rachunków w mBanku

7 czerwca br. liczba rachunków eKONTO i eMAX otwartych w mBanku - pierwszym wirtualnym banku w Polsce, będącym częścią BRE Banku SA, przekroczyła 75 000. Jednocześnie suma zgromadzonych depozytów przekroczyła poziom 440 000 000 zł.

7 czerwca br. liczba rachunków eKONTO i eMAX otwartych w mBanku - pierwszym wirtualnym banku w Polsce, będącym częścią BRE Banku SA, przekroczyła 75 000. Jednocześnie suma zgromadzonych depozytów przekroczyła poziom 440 000 000 zł.

W ciągu kilku pierwszych miesięcy działalności, mBank stał się niekwestionowanym liderem na rynku bankowości wirtualnej oraz zapoczątkował etap znacznych zmian modelu biznesowego bankowości detalicznej w Polsce. Pod koniec listopada 2000 r., w momencie startu mBanku polski rynek bankowości elektronicznej szacowany był na około 50 000 rachunków. W ciągu niespełna pięciu miesięcy mBank podwoił tę liczbę. Biorąc pod uwagę specyfikę rynku oraz stosunkowo krótki okres działalności banku, osiągnięty rezultat jest bardzo satysfakcjonujący. Dzisiaj otworzenie ponad 100 000 rachunków do końca 2001 roku, jak przewidywały pierwsze założenia biznesowe jest realną perspektywą. Zarówno pod względem wzrostu liczby klientów, jak i tempa przyrostu zgromadzonych depozytów maj 2001 jest najlepszym miesiącem dla mBanku (16 000 rachunków i 136 000 000 zł), mimo dynamicznie prowadzonej kampanii promocyjnej rozpoczętej przez bezpośrednią konkurencję na rynku detalicznej bankowości elektronicznej.

Reklama



Misja mBanku - "maksimum korzyści i wygody dla Klientów ceniących czas i pieniądze" - znajduje uznanie zarówno wśród osób młodych, jak i starszych, korzystających w życiu codziennym z nowoczesnych kanałów komunikacji takich jak internet, WAP lub SMS. Ze względu na specyfikę polskiej infrastruktury internetowej mBank zaproponował rozwiązanie, które gwarantuje pełna dostępność do rachunków za pomocą telefonu stacjonarnego. Jednak bardzo atrakcyjne oprocentowanie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego - eKONTO - na poziomie 15,5% (16, 65 % efektywnie) oraz rachunku oszczędnościowego na żądanie eMAX na poziomie 16,5% (17,81 % efektywnie) oraz całkowity brak opłat za operacje wykonywane samodzielnie przez klienta skłaniają do rozpoczęcia "przygody" z Internetem i WAP-em również osoby korzystające dotychczas jedynie z tradycyjnych metod bankowości. Bieżący dostęp do oszczędności zgromadzonych na każdym z rachunków możliwy jest również dzięki karcie VISA Electron bezpłatnie wydawanej przez mBank i pozwalającej na bezprowizyjne wypłaty gotówki z bankomatów sieci Euronet i bezpłatne transakcje bezgotówkowe.



Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych kanałów komunikacji mBank gwarantuje Klientom szybki i łatwy dostęp do środków zgromadzonych na rachunku. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu Klienci mogą kontaktować się z mBankiem za pośrednictwem:

- Internetu - www.mBank.com.pl

- mLinii - Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta pod numerem 0 801 362265

- telefonu komórkowego dzięki usłudze SMS i protokołowi WAP

Wiele z wprowadzonych przez mBank zmian i modyfikacji w ofercie produktowej jest rezultatem uwag i opinii Klientów, z którymi bank utrzymuje bieżący kontakt. Od listopada 2000 r. Klienci przesłali do mBanku ponad 15 000 listów elektronicznych, na które Bank stara się odpowiadać w ciągu 24 godzin. Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta - mLinia przyjęło do 31 maja ponad 259 120 telefonów, co daje imponującą średnią 1 363 rozmów dziennie. W ostatnim tygodniu dzienna liczba rozmów przekracza 3000. Świadczy to o ciągłym wzroście zainteresowania mBankiem.

Strony Internetowe www.mBank.com.pl stały się w krótkim czasie jednymi z najczęściej odwiedzanych w polskiej cyberprzestrzeni. Od początku działania strony www.mBank.com.pl zostały odwiedzone ponad 570 000 razy, co daje średnio ok. 70 000 odwiedzin w ciągu miesiąca.



Atrakcyjność oferty mBanku oprócz Klientów doceniają również eksperci. Bank jest m.in. laureatem "Nagrody Alicji 2000" w dziewiątej edycji konkursu organizowanego przez miesięcznik "Twój Styl". Jury "Nagrody Alicji" uznało mBank za "innowacyjny produkt z dziedziny bankowości i finansów, przyjazny polskim budżetom domowym". Ponadto w opinii miesięcznika "Pieniądz" mBank został również uznany za "produkt finansowy 2000 roku". Kampania Internetowa mBanku została nagrodzona nagrodą "Bumerang 2000"

Zarówno uznanie Klientów, jak i przyznawane nagrody stanowią dla pomysłodawców i twórców mBanku dodatkowy bodziec do pracy i stałego ulepszania oferty produktowej banku.



Obecność mBanku w polskim internecie to także dynamicznie rozwijająca się współpraca z najważniejszymi serwisami finansowymi oraz ogólnotematycznymi portalami www. Obecnie założyć rachunek w mBanku i zapoznać się dokładniej z jego ofertą można na następujących stronach (w kolejności alfabetycznej domen):

bankier.pl

elfin.pl

expander.pl

interia.pl

money.pl

onet.pl

wp.pl



Atrakcyjność proponowanej oferty, otwarcie na dialog z klientem i rozszerzenie akcji promocyjnej o kolejne serwisy Internetowe - to podstawowe przyczyny szybkiego wzrostu liczby klientów mBanku i notowanego od początku maja wzrostu, w skali tygodniowej, liczby kierowanych do mBanku wniosków o otwarcie rachunku.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bank | mBank | 000 | nagrody
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »