Pożegnanie z Bankofonem Tele KB
Od jutra Kredyt Bank wycofuje z oferty usługę Bankofon Tele KB. Zamiast tego klienci będą mogli korzystać z bezpłatnego Tele KB, wchodzącego w skład serwisu bankowości elektronicznej KB24.
Od 1 marca Kredyt Bank wycofuje z oferty Bankofon Tele KB. Klienci, korzystający dotychczas z tej formy kontaktu z bankiem będą mieli do dyspozycji bezpłatną usługę Tele KB.
Zamiana serwisów telefonicznych jest korzystna dla klientów. Teraz definiowanie nowych przelewów odbywa się telefonicznie, po połączeniu z konsultantem. Dotychczas wymagało to wizyty w placówce banku. Dodatkowo nowy serwis jest bezpłatny, podczas gdy prowadzenie Bankofonu Tele KB kosztowało miesięcznie 5 zł.
Serwis Tele KB jest częścią bankowości elektronicznej KB 24 wprowadzonej w lutym ubiegłego roku. Dotychczas z elektronicznego dostępu do rachunku skorzystało 37 382 posiadaczy Ekstrakonta. Do końca kwietnia trwa promocja dla posiadaczy KB 24. Wystarczy wykonać trzy przelewy przez telefon lub internet, aby wziąć udział w losowaniu jednego z 5 laptopów lub jednego z 10 palmtopów.
Bankofon Tele KB był w ofercie banku od 1998 roku. W sumie z telefonicznego dostępu do rachunku korzystało ok. 20 tys. klientów Kredyt Banku.