Produkty kredytowe NA KLIK w BZWBK24 Mobile

Formuła NA KLIK to nowoczesny sposób wnioskowania o produkty Banku Zachodniego WBK za pośrednictwem usług bankowości elektronicznej BZWBK24 - internet lub mobile. Maksymalna wartość kredytu to dla wewnętrznego klienta 30 000 zł (drogą internetową, większą kwotę można wziąć przy zgodzie małżonka), a za pośrednictwem Centrum Bankowości Telefonicznej - do 120 tys. zł. W tym przypadku osobiste podpisanie umowy kredytowej nastąpi w oddziale banku.

Dzięki bankowości elektronicznej BZWBK24 mobile można wnioskować o wybrane produkty kredytowe NA KLIK. Żeby złożyć wniosek o produkt kredytowy w usługach BZWBK24 mobile wystarczy, że zalogujemy się do usług BZWBK24 mobile i w opcji "Zamów produkty" wypełnimy formularz wnioskowy wybranego produktu. Poprzez usługi BZWBK24 mobile można uruchomić kredyt gotówkowy, limit kredytowy w koncie osobistym lub zwiększyć limit kredytowy w koncie osobistym. Warunki umowy akceptuje się przy pomocy jednego przycisku na formularzu, na zaufanym wcześniej urządzeniu mobilnym. Decyzja kredytowa i uruchomienie wybranego produkty odbywa się nawet w ciągu 60 sekund od złożenia wniosku!

Reklama

Teraz w formule NA KLIK w usługach bankowości elektronicznej BZWBK24 mobile można wnioskować o:

- Kredyt gotówkowy;

- Limit kredytowy w koncie osobistym;

- Zwiększenie limitu kredytowego w koncie osobistym;

- Wybrane lokaty;

- Ubezpieczenie turystyczne NA PODRÓŻ.

Aby wnioskować o kredyt gotówkowy NA KLIK musimy:

* mieć dostęp do swoich rachunków osobistych przez BZWBK24 mobile;

* być osobą fizyczną , a w przypadku wnioskowania o produkty kredytowe NA KLIK jako osoba fizyczna musimy mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz nie możemy prowadzić działalności gospodarczej;

* aktywnie korzystać ze swojego konta osobistego oraz zapewniać regularne wpływy na konto, dzięki którym bank będzie mógł zaproponować indywidualną propozycję produktu kredytowego.

KROK PO KROKU - BZWBK24 mobile

1. Zalogujmy się do usług bankowości elektronicznej BZBWBK24 mobile.

2. Otwórzmy menu aplikacji przyciskając trzy linie w lewym górnym rogu ekranu i wybierzmy opcję "Zamów produkty". UWAGA: Jeżeli twoje urządzenie mobilne nie zostało jeszcze zaufane, na tym kroku zostaniesz poproszony o jego zaufanie. Postępujmy zgodnie z informacjami wyświetlonymi na smartfonie albo tablecie.

3. Wybierzmy interesujący nas produkt. Jeśli aktywnie korzystamy ze swojego konta osobistego zapewniając na nie regularne wpływy - bank zaproponuje indywidualną propozycję produktu kredytowego (kredyt gotówkowy, limit kredytowy w koncie osobistym, zwiększenie limitu kredytowego w koncie osobistym). W innym przypadku można skontaktować się z konsultantem, który udzieli informacji na temat dostępnego kredytu oraz formalności.

Przykładowo wybieramy kredyt gotówkowy NA KLIK.

4. W pierwszym kroku formularza podaj informacje na temat swoich dochodów i kosztów. Przejdź Dalej.

5. W drugim kroku podaj preferowane parametry kredytu, takie jak jego wysokość oraz okres spłaty. Zapoznaj się z niezbędnymi oświadczeniami, zaakceptuj je i przejdź Dalej.

6. W trzecim kroku zapoznaj się z wszystkimi podanymi wcześniej szczegółowymi parametrami kredytu, przeczytaj formularz informacyjny oraz Umowę o kredyt gotówkowy, a także wstępny harmonogram spłaty kredytu.

Zaakceptuj niezbędne oświadczenia a następnie złóż wniosek kredytowy wybierając przycisk "Złóż wniosek".

7. W niosek kredytowy został złożony. Umowa kredytu gotówkowego zostanie zawarta po uzyskaniu pozytywnej decyzji kredytowej. Na ekranie pojawi się unikalny identyfikator wniosku. Decyzja w sprawie kredytu zostanie podjęta nawet w ciągu 60 sekund dla wniosków składanych godzinach 8-20, siedem dni w tygodniu oprócz świąt będących ustawowymi dniami wolnymi od pracy. Dla wniosków złożonych poza tym przedziałem, decyzja zostanie podjęta w następnym dniu, który nie jest świętem będącym dniem ustawowo wolnym od pracy około godziny 8.

W przypadku decyzji pozytywnej, pieniądze zostaną natychmiast przelane bezpośrednio na konto osobiste, a klient otrzyma o tym informację na wskazany we wniosku adres email, jak również wiadomość sms na wskazany we wniosku numer telefonu.

Aktualny status wniosku sprawdzić możemy zawsze w opcji "Zamów produkty" . "Przegląd wniosków".

Często zadawane pytania

Nie widzę możliwości wnioskowania o produkty finansowe w formule NA KLIK. Co zrobić?

- Jeśli nie masz możliwości wnioskowania o produkty kredytowe w formule NA KLIK, oznacza to, że nie spełniłeś odpowiednich warunków (patrz sekcja WARUNKI). W tej sytuacji możesz złożyć wniosek przez telefon lub osobiście - w placówce banku.

Gdzie mogę zobaczyć złożone wnioski oraz sprawdzić ich statusy?

- Wszystkie złożone wnioski znajdują się w opcji "Zamów produkty" . "Przegląd wniosków". W tym miejscu wyświetlone są wszystkie złożone wnioski z ich statusami. W sekcji przegląd wniosków masz także możliwość wyświetlenia formularza informacyjnego umowy kredytowej.

W jaki sposób mam dodać urządzenie mobilne do zaufanych?

- Twoje urządzenie mobilne można dodać do zaufanych z wykorzystaniem usług bankowości elektronicznej BZWBK24 internet (Opcja Ustawienia .Usługi .Rejestracja telefonu / tabletu) lub bezpośrednio przez usługę BZWBK24 mobile. Żeby zaufać urządzenie musisz użyć wysłanego na twój telefon smsKodu. Jeżeli twoje urządzenie nie należy jeszcze do zaufanych, proces rejestracji rozpocznie się od razu po wejściu do opcji Zamów produkty w usłudze BZWBK24 mobile.

Przez procedurę przeszedł MK

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: produkty kredytowe | Klik | -oil
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »