Promocja na węgiel. Można sporo zaoszczędzić na każdej tonie

Sklep internetowy Polskiej Grupy Górniczej (PGG) wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych miejsc zakupu węgla opałowego przez gospodarstwa domowe. Od marca Polska Grupa Górnicza wprowadza w swoim sklepie wiele nowości, a najważniejszą - z punktu widzenia potencjalnego klienta - jest promocja cenowa. Będzie można zaoszczędzić 250 zł na każdej tonie, ale PGG stawia kupującym warunek.

"Sklep PGG obniża ceny o 250 zł dla stałych, aktywnych klientów" - czytamy w komunikacie Polskiej Grupy Górniczej.

Promocja dla klientów, którzy kupi węgiel w poprzednim sezonie

Obecna akcja promocyjna skierowana jest do klientów, którzy dokonali zakupu węgla w sklepie PGG w okresie wrzesień 2022 - sierpień 2023 (poprzedni sezon) i otrzymali tzw. kupony rabatowe (kupony można zrealizować od 1 marca do końca czerwca 2024 r.).

Uwaga! Z kuponem rabatowym można kupić węgiel w sklepie PGG SA o 250 zł taniej za tonę:

- po zastosowaniu w koszyku kodu dostępnego na Koncie Klienta, we wskazanym tam terminie ważności,

Reklama

- jednorazowo,

- dla produktów dostępnych w dniu realizacji kuponu.

Kupony rabatowe dostępne na koncie klienta sklepu PGG

Kupony rabatowe były wysyłane do klientów już od września 2023 r. pocztą elektroniczną - przypomina PGG i dodaje, że nie trzeba przeszukiwać skrzynki odbiorczej, aby je znaleźć. Wygenerowane dla aktywnych Klientów kody rabatowe są dostępne na koncie klienta. Wystarczy zalogować się na konto, sprawdzić datę ważności swojego kodu i skopiować go do odpowiedniego pola podczas zakupu węgla, aby cena towaru została automatycznie obniżona o 250 zł.

PGG zwraca uwagę, że kody obowiązują w różnych miesiącach. Część aktywnych klientów może je zrealizować w marcu, część w kwietniu, maju, czerwcu. Dlaczego podzielono czas zakupów? Wszystko po to, aby nie zablokować strony sklepu wejściami w jednym czasie (to się już zdarzało w sklepie PGG).

Zmiany w internetowym sklepie Polskiej Grupy Górniczej

Promocja cenowa to niejedyna nowość, z jaką spotkają się klienci węglowego sklepu PGG.

Od 1 marca PGG zdecydowała się wyeliminować dokumenty papierowe przy odbiorze zamówionego przez klientów węgla. Zamiast papierów, kupujący będzie operować kodem zakupu.

Faktura i tzw. oświadczenie akcyzowe będzie już na elektronicznym koncie klienta.

***

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: węgiel | PGG | zakup węgla
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »