Reklama

"Puls Biznesu": Link4 wjedzie na stacje Orlenu

Ubezpieczyciel z grupy PZU pracuje nad ofertą dla klientów paliwowego giganta. Wcześniej przetestował ten model z prywatnymi stacjami Moya - pisze wtorkowy "Puls Biznesu"

Według informacji "pulsu Biznesu" Link4 i PKN Orlen prowadzą zaawansowane rozmowy o współpracy. Chodzi o sprzedaż produktów ubezpieczeniowych klientom koncernu paliwowego, zwłaszcza kilku milionom uczestników programu lojalnościowego Vitay.

"Rozmowy o współpracy zaczęły się jeszcze w ubiegłym roku, ale zahamowały je zmiany w kierownictwie Orlenu. Teraz do pomysłu wrócono i wkrótce oferta Link4 zacznie być promowana na stacjach" - pisze "PB", powołując się na swoje źródła.

Przed uruchomieniem oferty - jak zaznacza gazeta - konieczne będzie powołanie przez Orlen spółki celowej do realizacji nowego projektu. Według informacji "Pulsu Biznesu" rada nadzorcza koncernu może się tym zająć 20 grudnia.

Reklama

"PB" przypomina, że Link4 współpracuje już z jedną siecią stacji paliw. Od 2015 r. ubezpieczenia są oferowane klientom sieci Moya, której operatorem jest spółka Anwim. To największa niezależna sieć stacji na polskim rynku - liczy ponad 180 stacji. Gazeta zauważa przy tym, że na tle Orlenu to jednak niewiele: koncern paliowy ma 10 razy więcej stacji i jest zdecydowanie największym graczem na rynku pod tym względem.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »