"Puls Biznesu": Poczta Polska gra o życiowe polisy

Poczta Polska chce podbić rynek ubezpieczeń. M.in. planuje zaistnieć na rynku ubezpieczeń życiowych - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Poczta Polska chce podbić rynek ubezpieczeń. M.in. planuje zaistnieć na rynku ubezpieczeń życiowych - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Poczta dysponuje największą w kraju siecią sprzedaży, liczącą 8 tys. placówek i zatrudniającą blisko 90 tys. pracowników. Od dłuższego czasu, wzorem poczty w Europie Zachodniej, chce tę sieć wykorzystać do zarabiania na polisach.

Dotychczas operator przeszkolił ze sprzedaży ubezpieczeń 5 tys. pracowników, a docelowo ubezpieczenia ma sprzedawać 10 tys. osób. Ze strategii poczty wynika, że w 2015 r. ubezpieczenia mają dać 120 mln zł przychodów z prowizji z tytułu sprzedaży ubezpieczeń majątkowych i na życie. Z szacunków gazety daje to, przy uwzględnieniu stawek rynkowych, nawet 1 mld zł składki ze sprzedaży polis.

Reklama

Teraz Poczta Polska chce zaistnieć na rynku ubezpieczeń życiowych. Strategiczna decyzja o wyborze sposobu wejścia na ten rynek ma zostać podjęta do końca drugiego kwartału tego roku.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: puls | ubezpieczenia | Poczta Polska | Polskie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »