Szturm na Centrum Obsługi Klientów Link4

Ubezpieczenia direct już spotkały się z ogromnym zainteresowaniem klientów, chociaż kampania informacyjna Link4 TU SA rozpoczęła się dopiero dwa dni temu.

Ubezpieczenia direct już spotkały się z ogromnym zainteresowaniem klientów, chociaż kampania informacyjna Link4 TU SA rozpoczęła się dopiero dwa dni temu.

Warszawski numer towarzystwa jest stale oblegany. Konsultanci w telefonicznym Centrum Obsługi Klientów Link4 odbierają dziennie około 4 tys. telefonów od kierowców, zainteresowanych ubezpieczeniem swoich aut w systemie direct.

"Bardzo nas cieszy tak duże zainteresowanie ubezpieczeniami direct. Potwierdzają się nasze przewidywania, że rynek czekał na tańsze i nowoczesne ubezpieczenia komunikacyjne" - powiedział Mariusz J. Sarnowski, prezes Link4 TU SA.

Link4 jest pierwszą w Polsce firmą oferującą ubezpieczenia direct. Jej produkty są skierowane do indywidualnych odbiorców ubezpieczeń samochodowych. Podstawą odnoszącego sukcesy w krajach Europy Zachodniej modelu biznesowego Link4 jest sprzedaż polis ubezpieczeniowych przez telefon. Firma nie utrzymuje terenowej sieci sprzedaży w postaci agentów, pośredników i oddziałów, co redukuje koszty działalności operacyjnej, stąd też niższe ceny ubezpieczeń oferowanych przez Link4. Zaawansowana technologia i jedno z największych call center w kraju zapewniają całodobowy dostęp do profesjonalnych usług oraz serwisu poszkodowego.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Na centrum! | link4 | ubezpieczenia | kampania informacyjna | szturm
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »