W Banku Millennium - koniec awarii

Przed godziną 15 tą bank poinformował, że problemy z logowaniem, które występowały u części klientów zostały już rozwiązane, a pełna funkcjonalność systemu przywrócona.

 
Problemy klientów banku Millennium występowały już w poniedziałek po południu, a późnym wieczorem bank poinformował na Twitterze, że z powodów technicznych u części klientów występują problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej. Jednocześnie deklarując, że pracuje nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu.

Z sygnałów napływających we wtorek wynika, że jeszcze nie została w pełni przywrócona prawidłowa funkcjonalność systemu i część klientów ma problemy z logowaniem.

Reklama

- Większość klientów Banku Millennium może i mogła bez problemu korzystać z kanałów elektronicznych. U części klientów występowały problemy z logowaniem, jednak większość z nich już z sukcesem się zalogowała.

Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu dla osób, u których nadal pojawiają się utrudnienia przy logowaniu. Bardzo przepraszamy za niedogodności - podało biuro prasowe banku Millennium w komentarzu przesłanym Interii.

krześ

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Bank Millenium

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »