W Banku Millennium - koniec awarii
Przed godziną 15 tą bank poinformował, że problemy z logowaniem, które występowały u części klientów zostały już rozwiązane, a pełna funkcjonalność systemu przywrócona.
Problemy klientów banku Millennium występowały już w poniedziałek po południu, a późnym wieczorem bank poinformował na Twitterze, że z powodów technicznych u części klientów występują problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej. Jednocześnie deklarując, że pracuje nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu.
Z sygnałów napływających we wtorek wynika, że jeszcze nie została w pełni przywrócona prawidłowa funkcjonalność systemu i część klientów ma problemy z logowaniem.
- Większość klientów Banku Millennium może i mogła bez problemu korzystać z kanałów elektronicznych. U części klientów występowały problemy z logowaniem, jednak większość z nich już z sukcesem się zalogowała.
Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu dla osób, u których nadal pojawiają się utrudnienia przy logowaniu. Bardzo przepraszamy za niedogodności - podało biuro prasowe banku Millennium w komentarzu przesłanym Interii.
krześ