Błyskawiczna dostawa i minimum formalności. Twoi klienci pokochają tę usługę
Prowadzisz firmę, zajmujesz się ecommercem lub odpowiadasz za procesy związane z logistyką zamówień w sklepie internetowym? W takim razie z pewnością zdajesz sobie sprawę, jakie są wymagania konsumentów. Musi być szybko i wygodnie. Zawiłe formalności i utrudnienia nie wchodzą w grę. Dziś trudno sobie wyobrazić, by w sklepie internetowym dostępna była wyłącznie płatność przelewem tradycyjnym. To samo dotyczy przesyłek – klienci wymagają najwygodniejszych rozwiązań. Jak je im zapewnić?
Jeśli twoja firma sprzedaje produkty za pośrednictwem sklepu internetowego, jednym z kroków jest zorganizowanie logistyki związanej z przesyłaniem zamówień. Z czasem paczek będzie coraz więcej, być może już teraz się z tym mierzysz. Korzystanie z rozwiązań oferowanych przez firmy kurierskie przeznaczonych dla klientów indywidualnych to strata twojego czasu i pieniędzy. Trudno wyobrazić sobie, że każdego dnia będziesz odwiedzać Paczkomat, by nadać przesyłki. By uprościć, a wręcz - zautomatyzować proces przesyłania zamówień, powinieneś podpisać umowę z firmą kurierską.
Przede wszystkim należy wybrać firmę, która obejmuje swoim zasięgiem cały kraj, dostarcza paczki w możliwie najkrótszym czasie i oferuje szybkie zwroty - by stworzyć dla klienta wygodne warunki obsługi transakcji. Przykładem może być InPost, który ma ponad 20 tys. urządzeń Paczkomat w całej Polsce i aż 95 proc. przesyłek dostarcza już następnego dnia po nadaniu. Ale równie ważny jest twój komfort jako przedsiębiorcy, który chce zautomatyzować procesy związane z wysyłką towarów, by móc skupić się na rozwijaniu sprzedaży. Na co zwrócić uwagę przy wyborze firmy kurierskiej?
Przede wszystkim jako firma powinieneś płacić mniej niż klient indywidualny, a także otrzymać gwarancję ceny przez cały okres trwania umowy, co przy obecnej, niestabilnej sytuacji gospodarczej jest bardzo istotne. Twój dostawca powinien być również rzetelną i renomowaną firmą - ekspresowe i bezproblemowe doręczenie paczki pozytywnie wpłynie na opinie klientów na temat twojej firmy. Taką usługę dla firm ma w swojej ofercie InPost.
InPost, jedna z najbardziej znanych firm kurierskich w Polsce, zastąpiła Pakiety Kurierskie nową usługą. Już nie trzeba wykupywać kilku różnych usług i martwić się zmieniającymi się każdego miesiąca kosztami. InPost Abonamenty to jedna umowa, która gwarantuje stałą cenę przez cały okres jej trwania. Podpiszesz ją online, a rozpoczęcie korzystania z usługi nie wymaga przejścia zawiłych formalności. Usługa obejmuje zarówno wysyłkę paczkami kurierskimi, jak i przez Paczkomat. W ramach abonamentu otrzymujemy m.in. bezpłatny podjazd kuriera nawet po jedną paczkę, opiekę konsultanta, brak dodatkowych opłat paliwowych czy możliwość zwiększenia abonamentu w trakcie trwania umowy. Wszystkie szczegóły znajdziesz w umowie/stronie internetowej: https://inpost.pl/abonamenty-dla-firm.
Możesz wybrać jedną z czterech ofert abonamentowych: 150, 300, 600 i 1200. Ich cena zaczyna się od 150 zł netto miesięcznie. Nie musisz się obawiać żadnych ukrytych kosztów - po przekroczeniu limitu paczek, za każdą kolejną zapłacisz kwotę podaną w cenniku.
W pierwszym niepełnym miesiącu współpracy rozliczenie odbywa się na podstawie ilości wykorzystanych paczek i usług. Pierwsza pełna faktura pojawi się po zakończeniu kolejnego miesiąca.