Druga edycja "Areny Biznesu"
28 listopada w krakowskim Hotelu Andels odbyła się druga edycja projektu "Arena Biznesu". Podczas spotkania swoją działalnością pochwaliło się 10 młodych firm, a wykład pt. "Jak efektywnie nawiązywać relacje biznesowe" zaprezentował Grzegorz Turniak, prezes firmy BNI. Patronat medialny nad akcją sprawował portal INTERIA.PL.
Celem "Areny Biznesu" jest połączenie środowiska początkujących przedsiębiorców z doświadczonymi i pokazanie, że młode firmy mogą być dobrymi partnerami biznesowymi.
Młode osoby mogą czerpać z takich akcji wiele korzyści.
- Uczymy uczestników "Areny Biznesu", w jaki sposób efektywnie nawiązywać relacje biznesowe - mówi Dorota Mastalska, koordynator projektu. - Na konferencjach i spotkaniach bardzo często nie wynosi się tego, co najważniejsze, czyli kontaktów. Właśnie dlatego postanowiliśmy stworzyć projekt, na którym osoby nawiążą relacje i kontakty biznesowe, gdyż tego brakuje - dodaje.
Młodzi ludzie, którzy chcą założyć własną firmę, otrzymają wsparcie w szerokim zakresie. - Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości, który jest naszym głównym partnerem świadczy pomoc w zakresie prawa, księgowości. Młoda firma nie musi się na tym znać - mówi Dorota Mastalska.
Organizatorem projektu "Arena Biznesu" jest firma Masto, przy współpracy Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości oraz Studenckiego Forum Business Centre Club. Pierwsza krakowska edycja odbyła się 5 czerwca 2007 roku w Hotelu Sheraton.
md