Reklama

"Gazeta Wyborcza": Dobre, bo niepolskie

Nasze firmy wstydzą się przyznać, że robią swoje produkty w Polsce. Tylko co czwarta (28 proc.) się tym chwali, a jeszcze mniej (13 proc.) podpiera się polskością w promocji swoich towarów nawet w kraju - informuje "Gazeta Wyborcza".

Tak wynika z badań stowarzyszenia PEMI, które w ramach akcji "590 powodów, dla których warto kupować polskie produkty", przypytało 1244 firm.

Psycholog biznesu Jacek Santorski wskazuje, że za mało pozytywnej narracji w życiu społecznym, polityce, kulturze, przekłada się na stan ducha przedsiębiorców i menedżerów. - To nie jest kwestia "promocji marki", tylko tego, na ile jesteśmy z siebie dumni - podkreśla.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »