Łatwiejsze e-zakupy

Firmy assistance, zajmujące się organizacją pomocy w razie wypadków, dostrzegły swoją szanse w rozwoju usług dla kupujących i sprzedających on-line. Nic więc dziwnego, że ostatnie kilkanaście miesięcy to okres intensywnych prac nad nowymi ofertami.

Osobisty asystent

- Internauci to bardzo interesująca grupa dla naszych firm, bo to ludzie otwarci na nowości, a z drugiej strony bardzo zajęci, więc chętnie korzystający z możliwości wyręczenia ich przy niektórych czynnościach. Dla nich np. wymarzoną usługą jest concierge, czyli tzw. osobisty asystent - mówi Marzena Kozdrowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance. Wyjaśnia, że chodzi o opcję dającą dostęp do usługi, w ramach której operatorzy platform operacyjnych pomogą w rezerwacji biletów lotniczych, organizacji wysyłki kwiatów pod wskazany adres, organizacji opieki nad dziećmi czy wynajęciu limuzyny. Na razie firma, finalizuje kontrakty obejmujące usługę concierge dla klientów sklepów internetowych.

Reklama

Internauci mogą jednak już skorzystać z innego produktu jej firmy: przedłużonych gwarancji. - Od października ubiegłego roku oferujemy kupującym sprzęt AGD/RTV w serwisie Megamedia.pl, przedłużenie gwarancji producenta o kolejne 12 miesięcy. - mówi Marzena Kozdrowicz. Dzięki niej klient ma gwarancję organizacji i pokrycia kosztów naprawy na miejscu lub w autoryzowanym serwisie naprawczym, zepsutego sprzętu. Niewiele osób o tym wie, ale za częścią tak długich gwarancji na auta aut, czy produkty, stoją właśnie firmy assistance i ubezpieczyciele. Naturalne będzie więc coraz częstsze dodawanie takich opcji przy zakupie on-line.

Inspekcje i gwarancje

Już teraz Mondial produkty rozszerzonej gwarancji wdraża również dla użytkowników komputerów PC, zarówno stacjonarnych jak i przenośnych. - Na miejscu u właściciela sprzętu będziemy mogli dokonać jego naprawy lub w razie konieczności przewieźć do specjalistycznego serwisu. Co ważne w ramach ubezpieczenia typu przedłużona gwarancja dokonujemy likwidacji szkód ubezpieczeniowych - mówi Marzena Kozdrowicz.

Hitem najbliższych miesięcy może być nowość, nie tylko na naszym rynku - inspekcje potwierdzające jakość towarów sprzedawanych on-line. - Inspekcje samochodów sprzedawanych na portalach ogłoszeniowych czy aukcyjnych to nasz autorski pomysł -mówi Liliana Tytz z Inter Partner Assistance. Jej firma rozpoczęła współprace z QXL firmą do której należy Allegro i OtoMoto. Na początek wdrożono Allegro assistance - program lojalnościowy dla Super-Sprzedawców aukcji internetowych. Program występuje w dwóch wariantach: standardowym i VIP-owskim.

Na czym polega usługa "inspekcja pojazdu" ? Co można znaleźć w raporcie po inspekcji? Ile kosztuje certyfikat jakości pojazdu? Z jakich usług concierge najczęściej korzystamy?

Więcej: Gazeta Prawna 4.03.2008 (45) - str. C 1 - C 2

Marcin Jaworski

Gazeta Prawna
Dowiedz się więcej na temat: zakupy | asystent | zakupy online | on-line | assistance | firmy | internauci | NAD
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »