Najnowocześniejszy system Digital Signage dostępny w Galerii Kazimierz w Krakowie
W Galerii Kazimierz w Krakowie zakończyła się instalacja innowacyjnego systemu Digital Signage. Nowoczesne nośniki informacyjno-reklamowe mają umożliwić wszechstronną komunikację z klientami obiektu. Choć rynek Digital Signage dynamicznie rozwija się w Polsce już od kilku lat, tak dużej realizacji jeszcze do tej pory nie było. Dostawcą rozwiązań zamontowanych w Galerii jest firma IMS.
Nowoczesne ekrany ledowe zostały stworzone przez galerię i dostarczone przez IMS. Pierwszy ekran o wysokości 12 metrów został umieszczony na boku windy w centrum handlowym, natomiast drugi o długości 50 metrów usytuowano wzdłuż wewnętrznego patio. Oba ekrany cechują się wysoką rozdzielczością.
- Inwestycja Invesco Real Estate w system Digital Signage ma na celu budowanie pozytywnych emocji oraz podniesienie komfortu wizyty w Galerii Kazimierz. Ekrany ledowe wzbogacą codzienną komunikację z klientami o nowe, atrakcyjne dla odbiorców kanały. Dzięki elementowi zaskoczenia, promocyjne i informacyjne bodźce będą łatwiej zauważalne oraz efektywniej przyswajalne - mówi Anna Duchnowska, dyrektor zarządzająca w Polsce Invesco Real Estate, właściciela Galerii Kazimierz i dodaje - Galeria Kazimierz jest przykładem nowatorstwa i innowacyjności, także dzięki temu unikatowemu projektowi. Nasze centrum jako jedyne na rynku centrów handlowych w Polsce jest wyposażone w tak nowoczesne nośniki.
System Digital Signage, jako nowoczesne i prestiżowe rozwiązanie marketingowe jest już od lat popularny w krajach takich jak Francja czy Wielka Brytania. Dzięki zastosowaniu Digital Signage zwiększa się komfort klientów galerii (nie tylko przez zwiększenie atrakcyjności wizualnej, lecz także dzięki udogodnieniom takim jak porty ładujące telefony komórkowe, dostęp do Wi-Fi, kamery oraz aplikacje łączące się z portalami społecznościowymi). Zyskują także marketerzy, ponieważ mają oni okazję, by przekaz handlowy przedstawić odbiorcy bezpośrednio w miejscu oraz w momencie zakupu.
Trend Digital Signage dynamicznie rozwija się również na polskim rynku. - Za kilka lat większość polskich galerii handlowych będzie wyposażona w tego rodzaju nośniki - przewidują specjaliści z firmy IMS. - Oczekiwania konsumentów stale rosną, dlatego firmy, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, proponują coraz to nowsze rozwiązania technologiczne - dodają. Obecnie poziom wiedzy o możliwościach komunikacji cyfrowej jest stosunkowo niewielki, choć w porównaniu z ostatnimi danymi uległ znacznej poprawie. Rozwój Digital Signage zmierza w kierunku profesjonalizacji usługi. - Coraz więcej sklepów i firm dostrzega w Digital Signage duży potencjał budowania klimatu, nie tylko poprzez przekaz reklamowy, ale i emisję contentu wizerunkowego czy relaksacyjnego - mówi Przemysław Świderski, New Business Director, IMS - Mall TV, czyli sieć nośników Digital Signage należących do IMS, staje się nowym efektywnym kanałem komunikacji z konsumentem.
- - - - -
IMS to lider rynku wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w Polsce. Działając w segmencie mediów i nowoczesnych technologii wykorzystuje techniki umożliwiające skuteczne, efektywne biznesowo kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta. Nowoczesne rozwiązania marketingowe w dziedzinie marketingu sensorycznego oraz nowych mediów w miejscu sprzedaży obejmują trzy grupy usług:
* Audiomarketing - przygotowanie formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych przy użyciu Radia IMS;
* Digital Signage - produkcja i emisja przekazów reklamowych oraz treści wizerunkowo-informacyjnych na ekranach plazmowych;
* Aromamarketing - tworzenie indywidualnych projektów zapachowych, uwzględniających wizerunek marki oraz specyfikę miejsca sprzedaży.
IMS to także operator największej sieci mediów in-store w Polsce o łącznym dodarciu prawie 200 mln kontaktów miesięcznie.
KM