Reklama

Ostatnia szansa na udział w Start-up Challenge

Tylko do 31 marca przyjmowane są zgłoszenia w konkursie na najlepsze start-upy z sześciu branżowych obszarów, który ponownie towarzyszy European Start-up Days i Europejskiemu Kongresowi Gospodarczemu w Katowicach (13-15 maja).

Udział w konkursie jest bezpłatny. Finał i prezentacje wybranych pomysłów odbędą się przed uczestnikami największej imprezy biznesowej Europy Centralnej.

Konkurs Start-up Challenge to możliwość "sprzedania" swojego pomysłu uczestnikom European Start-up Days oraz Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach, czyli okazja do pozyskania partnera biznesowego spośród tysięcy przedsiębiorców gotowych inwestować w innowacyjne projekty.

http://www.estartupdays.eu/2019/pl/start-up-challenge/401/

Reklama

Wśród laureatów poprzednich edycji konkursu są m.in. firma Abyss Glass z Katowic, produkująca interaktywne lustra i współpracująca z takimi markami jak: Adidas, Nike, 4F, Medicover czy Alior Bank, grupa prawników - autorów aplikacji Umownik przeznaczonej do tworzenia i zawierania umów online bez konieczności podpisu czy Genomtec, firma, która chce zrewolucjonizować rynek medyczny za sprawą przenośnego laboratorium wielkości smartfona.

Do Start-up Challenge mogą aplikować start-upy, które nie funkcjonują na rynku dłużej niż pięć lat i mają na koncie innowacyjny produkt, technologię, model biznesowy lub zoptymalizowany istniejący proces w jednej z sześciu kategorii branżowych konkursu:

- new industry (przemysł 4.0, robotyka, automatyzacja, systemy produkcji, nowe materiały, przemysł kosmiczny),

- environment (ochrona środowiska: technologie dla klimatu, ekologiczne uprawy,

- smart energy, wykorzystanie surowców, przetwórstwo odpadów),

- tradition & modernity (przemysł tradycyjny, energetyka, telekomunikacja, transport, budownictwo),

- health & biotechnology (medycyna, zdrowie, technologie medyczne, farmacja, biotechnologia),

-business processes (zarządzanie, analityka, ICT, cyberbezpieczeństwo, logistyka, HR),

- client & lifestyle (handel,

- customer experience,

- e-commerce,

- fintech,

- edutech,

- gaming, sport, przemysł czasu wolnego).

Autorzy 100 najciekawszych projektów zgłoszonych do konkursu Start-up Challenge zaprezentują swoje pomysły na biznes na specjalnie przygotowanych stoiskach tworzących Scale-up Alley European Start-up Days.

Kreatorzy 18 najlepszych idei wystąpią na scenach prezentacyjnych Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach oraz przed uczestnikami European Start-up Days w Hali Widowiskowo-Sportowej Spodek.

W minionym roku w dwóch dniach start-upowej konferencji wzięło udział ponad 2,5 tys. osób, w trzydniowym Europejskim Kongresie Gospodarczym - ponad 11,5 tys.

Interia jest partnerem medialnym European Start-up Days.

Dowiedz się więcej na temat: Start-up

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »