Reklama

VIII edycja Warsaw International Media Summit

W dniach 18-19 listopada 2015 roku w Hotelu Westin w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kongresu Warsaw International Media Summit. Wydarzenie skupia się wokół najnowszych strategii i trendów, które obowiązują na rynku telekomunikacyjnym i mediów. Organizatorem konferencji jest firma MM Conferences S.A.

Nad poziomem merytorycznym wydarzenia czuwa Rada Programowa, której przewodniczącym jest Przemysław Kurczewski, Prezes Zarządu EmiTel. Rada wyznacza tematy dyskusji podejmowanych podczas kongresu. Jej skład tworzą prezesi najważniejszych firm sektora telekomunikacyjnego i medialnego, a także kluczowi przedstawiciele administracji centralnej oraz instytucji związanych z branżą.

Reklama

Kongres skierowany jest przede wszystkim do przedstawicieli kadry menedżerskiej, ściśle związanych ze zdobywaniem wiedzy w zakresie rozwoju rynku telekomunikacji w Polsce. Wybitne grono gości gwarantuje wysoki poziom merytoryczny konferencji, a podjęte debaty przynoszą realne rozwiązania gotowe do zastosowania w branży.

W poprzedniej edycji udział wzięli m.in. Lidia Kozłowska, Wiceprezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Jan Dworak, Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Bruno Duthoit, Prezes Orange Polska i Jorgen Bang-Jensen, Chief Executive Officer, P4.

Kontynuacja cyklu ma na celu stworzenie unikalnej możliwości poznania najnowszych strategii i obowiązujących trendów na rynku telekomunikacyjnym i mediów. Umożliwi to również skonfrontowanie ich z nowymi regulacjami prawnymi.

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z fotorelacją z pierwszej edycji wydarzenia.

Więcej informacji znajduje się na stronie: http://telekomunikacjaimedia.pl/

Dowiedz się więcej na temat: konferencja | warsaw press

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »