VoIP zawsze bezpłatny

Korzystając z telefonii VoIP FreecoNet- Interia, wszystkie rozmowy telefoniczne w ramach sieci pomiędzy pracownikami, a nawet oddziałami firmy są zawsze bezpłatne.

Dzwoniąc do znanej czy dużej firmy zwykle jesteśmy witani miłym, nagranym wcześniej głosem, który instruuje nas o dalszych krokach. Inaczej jest w małej firmie, gdzie nasza rozmowa trafia z reguły w jedno miejsce, a potem wędruje od jednej osoby do kolejnej, przywoływanej na zasadzie: "Pani Kasiu, telefon do Pani!".

To wrażenie braku profesjonalizmu można jednak łatwo zmienić, w czym pomoże FreecoNet - jeden z najpopularniejszych usługodawców VoIP na polskim rynku. Dziś telefonia internetowa w firmie to nie tylko doskonały sposób na znaczne obniżenie rachunków telefoniczych, dzięki darmowym lub bardzo tanim połączeniom. To również szansa na uzyskanie w pełni profesjonalnego wizerunku, dzięki zaawansowanym usługom dodanym. Liderem pod tym względem na polskim rynku jest właśnie platforma FreecoNet-Interia.

Reklama

Za darmo z biznesowymi partnerami

Korzystając z telefonii VoIP FreecoNet, wszystkie rozmowy telefoniczne w ramach sieci pomiędzy pracownikami, a nawet oddziałami firmy są zawsze bezpłatne. Jeśli partnerzy biznesowi również korzystają z telefonii FreecoNet - rozmowy telefoniczne z nimi są także darmowe. Natomiast wszystkie pozostałe połączenia z numerami stacjonarnymi krajowymi i zagranicznymi zaczynają się już od 5 groszy brutto za minutę, a na komórki - od 36 groszy brutto. Tak niskie stawki możliwe są dzięki TelArenie - usłudze FreecoNet-Interia.

Na TelArenie kilku niezależnych operatorów rywalizuję o obsługę każdego połączenia telefonicznego. Realizuje je ten, który oferuje najniższą stawkę w danym kierunku. Tym sposobem firmy mogą zaoszczędzić na rachunkach telefonicznych nawet do 60 proc. kosztów. Dla klientów biznesowych FreecoNet oferuje wiele udogodnień, takich jak: opcję płatności post-paid oraz rozbudowane billingi połączeń on-line.

Każda firma z miłym powitaniem

Jednak rozmowy za darmo czy po groszowych stawkach to już nie jest najważniejszy argument zachęcający firmy do korzystania z telefonii internetowej. Teraz liczą się przede wszystkim te rozwiązania, które usprawnią sieć telefoniczną firmy, jak np. system powitań i przekierowań połączeń (tzw. IVR). Najciekawszy i najbardziej zaawansowany można znaleźć we FreecoNet, który zadbał, aby system ten był niedrogi, a konfiguracja i zarządzanie nim zabierały nie więcej niż kwadrans.

By stworzyć IVR w firmie, należy dokonać najpierw szybkiej rejestracji we FreecoNet, a następnie skonfigurować usługę za pomocą intuicyjnego panelu użytkownika dostępnego przez Internet. Gotowe komunikaty głosowe (w formacie mp3 lub wav) można wgrać do systemu lub skorzystać z dużo tańszego i mniej czasochłonnego rozwiązania, jakim jest synteza mowy. Wirtualne, radiowe głosy są częścią platformy FreecoNet. Wystarczy wpisać dowolny komunikat w panelu platformy, a następnie zaznaczyć, który głos i w jakim języku ma go odczytać. Jest również dodatkowa opcja nagrywania komunikatu głosowego bezpośrednio za pomocą telefonu we FreecoNet.

Sprawna obsługa klienta z systemem Call Center

Dla wielu firm zmartwieniem jest zapewnienie skutecznego systemu telefonicznej obsługi klientów i kontrahentów. Takie rozwiązania istnieją na rynku, jednak wiążą się zazwyczaj ze znacznymi wydatkami. Z myślą o klientach biznesowych FreecoNet stworzył hostowany system Call Center, niewymagający inwestycji w rozbudowaną infrastrukturę. Wystarczą bowiem tylko bramki VoIP lub telefony IP, służące do tanich rozmów przez Internet oraz rejestracja we FreecoNet. Komunikaty głosowe odsłuchiwane przez osoby dzwoniące do firmy można tworzyć tak, jak w przypadku systemu IVR - wpisując je z klawiatury komputera, wgrywając gotowy plik lub nagrywając komunikat przez telefon we FreecoNet.

Usługa Call Center od FreecoNet umożliwia zorganizowanie sprawnie działającego centrum telefonicznej obsługi klienta. Zastosowany mechanizm pozwala dokonać wyboru konsultanta według kilku, różnych algorytmów. System Call Center można szybko i łatwo rozbudować o kolejnych konsultantów, jak i połączyć go z innymi usługami, np. IVR - otrzymując w rezultacie kompletny system telefoniczny w firmie. Duże znaczenie odgrywa również fakt, że praca konsultantów nie musi być przypisana do jednego miejsca. Można zbudować rozproszone Call Center - konsultanci pracują wówczas np. w domu i są osiągalni pod dowolnym numerem telefonu (stacjonarnym lub komórkowym).

Jeszcze więcej rozwiązań dla firm

Dla firm FreecoNet oferuje wiele innych, przydatnych rozwiązań. Takich jak możliwość dzwonienia przez platformę z dowolnego telefonu, bez względu na jego lokalizację, co znacznie obniża rachunki telefoniczne i znajduje doskonałe zastosowanie w przypadku połączeń z telefonów komórkowych. Platforma umożliwia również przekierowywanie rozmów, automatyczne nagrywanie wiadomości czy odbieranie faksów bezpośrednio na swoją skrzynkę email w postaci plików PDF. Każda firma może też skorzystać z funkcji automatycznej informacji głosowej. System prowadzi z dzwoniącą osobą dialog na podstawie danych wprowadzanych za pośrednictwem klawiatury telefonu. Zastosowań tego rozwiązania jest wiele, a przykładem może być na przykład automatyczna informacja o statusie realizacji zamówienia.

Zadzwoń i posłuchaj jak działają usługi FreecoNet - Interia. (0-58) 73 11 999

Szczegółowe informacje oraz filmiki instruktażowe znajdziesz na stronie www.freeconet.interia.pl

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: INTERIA | bezpłatne | firmy | rozmowy telefoniczne
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »