4fun Media podwyższa przedział cenowy

Spółka 4fun Media, w związku z ogłoszeniem prognozy na 2010 rok, która zakłada m.in. osiągnięcie 4 mln zł zysku netto i 17,6 mln zł przychodów, podwyższyła przedział cenowy, w którym przyjmowane będą deklaracje kupna akcji do 16-20 zł za akcję, z 14-17 zł. Spodziewane maksymalne wpływy netto z emisji wyniosą 13,5 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Spółka 4fun Media, w związku z ogłoszeniem prognozy na 2010 rok, która zakłada m.in. osiągnięcie 4 mln zł zysku netto i 17,6 mln zł przychodów, podwyższyła przedział cenowy, w którym przyjmowane będą deklaracje kupna akcji do 16-20 zł za akcję, z 14-17 zł. Spodziewane maksymalne wpływy netto z emisji wyniosą 13,5 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Wcześniej 4fun Media spodziewała się wpływów netto z emisji na około 11,2 mln zł, przy założeniu, że wszystkie akcje serii D zostaną objęte po cenie maksymalnej.

Spółka oferuje do 800 000 akcji serii D. W transzy inwestorów instytucjonalnych oferowanych jest do objęcia 600 000 akcji serii D, w ramach transzy otwartej 200 000 akcji serii D.

Środki z emisji zostaną przeznaczone na sfinansowanie produkcji własnych, jak i zakup licencji na cieszące się wysoką oglądalnością za granicą formaty programowe.

Na nowe produkty, zakup kontentu oraz akwizycje ma trafić 8 mln zł. Na technologie i urządzenia techniczne 2 mln zł. 2,5 mln zł spółka chce wydać na marketing, a pozostały 1 mln zł na zwiększenie kapitału pracującego.

Reklama

- Zamierzamy intensywnie inwestować w ofertę programową naszej telewizji. Aktualnie prowadzimy rozmowy z właścicielami licencji programów, które sprawdziły się w innych krajach - powiedziała na poniedziałkowej konferencji prezes 4fun Media Ewa Czekała.

- Wprowadzenie na antenę naszej telewizji programu typu "You can dance" poprawiłoby naszą oglądalność. Poszukujemy programu w takim stylu - dodała.

Prezes zaznaczyła, że spółka będzie inwestować w nowe formaty, których do tej pory nie było na polskim rynku. Jej grupą docelową są osoby w wieku 16-49 lat.

Ponadto, 4fun Media planuje w 2011 roku wprowadzenie nowego, trzeciego kanału, obok 4fun.tv oraz rebel:tv.

- Chcemy w 2011 roku uruchomić kolejny kanał młodzieżowy - powiedziała prezes.

- Naszym celem jest całkowite zagospodarowanie grupy docelowej 16-49 lat - dodała.

4fun Media planuje także wprowadzić swoje kanały na kolejne rynki zagraniczne. W planach ma również kampanie marketingowe promujące zarówno już działające kanały, jak i nowe produkty, które będą wprowadzane na rynek.

Prezes spółki poinformowała, że środki z emisji akcji spółka chce wydać w ciągu dwóch lat, ale największe wydatki nastąpią w 2011 roku.

Prognoza 4fun Media zakłada, że w 2010 roku grupa osiągnie 17,56 mln zł przychodów, 6,95 mln zł EBITDA oraz 4,06 mln zł zysku netto, co będzie więcej niż w 2009 roku odpowiednio o 29,7 proc., 39,7 proc. i 29,3 proc.

Harmonogram oferty przewiduje, że od 12 do 15 października przyjmowane będą deklaracje kupna akcji. Zapisy na akcje serii D potrwają od 18 do 20 października.

Grupa Kapitałowa 4fun Media jest nadawcą dwóch kanałów młodzieżowych 4fun.tv i rebel:tv. Produkuje także programy i treści video, jest też dystrybutorem kilkunastu stacji telewizyjnych, m.in. BBC, CNBC, Playboy na rynek polski.

W roku 2009 grupa osiągnęła przychody na poziomie 13,54 mln zł, 4,98 mln zł EBITDA oraz 3,14 mln zł zysku netto.

KNF już wcześniej, bo w 2008 roku, zatwierdziła prospekt spółki, ale wówczas nie doszło do uplasowania akcji serii D i debiutu na GPW.

Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW w Biznes INTERIA.PL

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: 4fun Media | Netto | deklaracje
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »