A.pl Internet konsoliduje się z Fresh24.pl, chce wejść w tym roku na NC

A.pl Internet, właściciel delikatesów internetowych A.pl, oraz spółka Fresh24.pl zawarły umowę, na mocy której skonsolidują siły sprzedażowe na warszawskim rynku. A.pl Internet zamierza jeszcze w tym roku wejść na NewConnect - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

A.pl Internet, właściciel delikatesów internetowych A.pl, oraz spółka Fresh24.pl zawarły umowę, na mocy której skonsolidują siły sprzedażowe na warszawskim rynku. A.pl Internet zamierza jeszcze w tym roku wejść na NewConnect - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Zgodnie z umową A.pl Internet nabędzie m.in. domenę, prawa do znaku towarowego, bazę klientów oraz bazę towarową supermarketu Fresh24.pl. W zamian Fresh24.pl obejmie 10 proc. akcji A.pl Internet o wartości 3.097.500 zł.

"A.pl Internet ma bardzo ambitne plany rozwoju, które zamierzamy realizować zarówno poprzez wzrost organiczny, jak i konsolidację rynku. Niecały rok temu z delikatesów internetowych działających tylko w Warszawie staliśmy się graczem o zasięgu krajowym. Obecnie nasze oddziały znajdują się już w ośmiu miastach Polski, a planujemy dalsze rozszerzanie działalności o nowe lokalizacje. Chcemy także konsolidować branżę i połączenie sił z Fresh24.pl ma stanowić pierwszy krok w tym kierunku" - powiedział cytowany w komunikacie Grzegorz Bielecki, wiceprezes A.pl Internet.

Reklama

"Rynek warszawski, na którym operują zarówno A.pl jak i Fresh24.pl, jest bardzo atrakcyjny. Jest to bowiem największy w Polsce rynek internetowych zakupów spożywczych i podobnie jak cała branża ma cały czas duży potencjał wzrostu. Funkcjonowanie obu marek A.pl i Fresh24.pl w ramach tych samych struktur pozwoli nam na osiągnięcie synergii na wielu polach, optymalizację kosztów oraz znaczne poszerzenie strefy wpływów na rynku, o który niebawem rozegra się największa walka" - dodał.

Umowę pomiędzy A.pl Internet i Fresh24.pl muszą jeszcze zatwierdzić akcjonariusze Fresh24.pl podczas WZA.

A.pl Internet prowadzi delikatesy internetowe pod marką A.pl. Delikatesy rozpoczęły działalność pod koniec 2008 r. na rynku warszawskim, a obecnie świadczą usługi także w Trójmieście, Krakowie, Katowicach, Bydgoszczy, Olsztynie, Białymstoku i Szczecinie. Plany spółki przewidują systematyczne poszerzanie zasięgu o kolejne miasta.

Spółka podała, że w ciągu ostatniego roku Ap.pl podwoił liczbę aktywnych klientów, zaś wartość zrealizowanych zamówień zwiększyła się o ponad 150 proc., w samym wrześniu 2011 r. osiągnęła rekordowy poziom blisko 1 mln zł.

Akcjonariuszami A.pl internet są giełdowe spółki: Grupa Bomi i Action.

Fresh24.pl to supermarket internetowy obecny na warszawskim rynku od połowy lipca 2009 roku. Spółka jest notowana na NewConnect od lutego tego roku.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: nC+ | debiut giełdowy | NewConnect | A.pl Internet S.A.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »